مدیر کتابفروشی نشر ثالث:

بیش از 300 نسخه کتاب صابر ابر فروخته شد

یکسری از کتاب های انتشارات ثالث با توجه به اینکه مجوز ارشاد را داشت، مسولان نمایشگاه اجازه فروش این آثار را در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به ما ندادند.

سینا جعفری، مدیر کتابفروشی نشر ثالث در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران بیان کرد: نشر ثالث با 500 عنوان کتاب به بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده که 90 عنوان کتاب چاپ اول بوده که 40 عنوان آن برای سال 94 است.

وی افزود: یکسری از کتاب‌هایی که مجوز ارشاد را دارد اما مسولان نمایشگاه به ما اجازه فروش این کتاب ها را ندادند.

جعفری گفت: کتاب‌های "چرچیل" ، "دیدن دختر صد در صد دلخواه" ترجمه محمود مرادی، "کوچک معصومیت و امید" نوشته سیدعلی صالحی، " برای اینکه در محله گم نشوی" ، "خاطرات سید ضیاء" و کتاب "هر رازی که فاش می‌کنید یک ماهی قرمز می‌میرد" عکس نوشته‌های صابرابر بیش از 300 نسخه جزء پر فروش‌های نشر ثالث بود.

وی ضمن اشاره به این نکته که استقبال خیلی خوب و بیشتر مخاطبان ما حرفه ای هستند، اظهار داشت: هر روز در غرفه ثالث دو جشن با عنوان "جشن امضا کتاب با حضور مترجم "و "جشن امضا کتاب با حضور مولف" را برگزار میکنیم.

جعفری ادامه داد: این جشن با حضور صابر ابر، سیدعلی صالحی، کاوه میرعباسی، اندیشه فولادوند، حسن محمودی، لیلی گلستان و تعدادی دیگر از مولفان و مترجمان برگزار شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار