نوری مالکی:

نظام سوريه استوار باقی خواهد ماند/ ائتلاف عربستان به عراق نیز حمله خواهد کرد

معاون رئيس جمهور عراق اعلام کرد نظام سوريه استوار باقی خواهد ماند و هيچ کس نبايد درباره سرنگونی دولت این کشور خيال‌پردازی کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري سوريه «سانا»،معاون رييس جمهور عراق اعلام کرد نظام سوريه استوار باقي خواهد ماند و هيچ کس نبايد درباره سرنگوني دولت این کشور خيال‌پردازي کند.

نوري مالکي گفت: «برخي تصور مي‌کنند که مي توانند نظام سوريه را ساقط کنند و نظام ديگري جايگزين آن کنند.»

مالکي افزود: « اوضاع امروز به خصوص بعد از ناکام ماندن توطئه اخلال در روند سياسي، قانون اساسي و پايان اميد به سرنگوني دولت سوريه آرام شده است.»

نوري مالکي تاکيد کرد: گروه هاي تروريستي داعش و القاعده ابزار ساختگي براي هدف قرار دادن عزت و کرامت امت عربي هستند.

مالکي درباره دست داشتن جدي برخي کشورهاي منطقه در توطئه تقسيم عراق هشدار داد و تاکيد کرد اين توطئه با مخالفت شديد و قاطع مردمي مواجه خواهد شد و اين مخالفت ها به صراحت آغاز شده است.

وي درخصوص تجاوز رژيم آل سعود و هم پيمانان آن به يمن افزود: «من معتقدم که اين حملات بايد متوقف شود و معتقدم ائتلافي که براي هدف قرار دادن ملت مظلوم يمن تشکيل شده است در عراق نيز دخالت خواهد کرد و مردم عراق را نيز هدف قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/
برچسب ها: مالکی ، سوریه ، عراق ، بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
کشور های اسلامی به خصوص سوریه وعراق روز خوشی نخواهند دیدکشورهایی که بین رود نیل فرات هستن مورد تجاوز همه قرار میگیرن تا وقتی که امام بیاد الهم عجل لولییک الفرج
آخرین اخبار