دانشگاه آزاد اسلامی فردا سه شنبه (29 اردیبهشت) در واحد علوم و تحقیقات، میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به دعوت حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برای حضور در میان اهالی دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح چندین پروژه عمرانی، فرهنگی و دانشگاهی، به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خواهد آمد.

پروژه هایی که رئیس جمهور در کنار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت آنها را کلید می زند، جزو طرح های کلان این دانشگاه برای گسترش فضاهای دانشگاهی و فرهنگی محسوب می شوند.

مساحت کلی این پروژه ها رویهم رفته به 200هزار مترمربع می رسد و عبارتند از پروژه دانشکده صنایع غذایی (ساختمان ابن سینا) با متراژ نزدیک به 50هزار مترمربع و هزینه تمام شده 660 میلیارد ریال، پروژه مسجد و مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) با متراژ 5هزار و 500 مترمربع و هزینه تمام شده 160 میلیارد ریال، پروژه ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد مرحوم دکتر حبیبی با متراژ نزدیک به 45هزار مترمربع و هزینه تمام شده 600 میلیارد ریال، پروژه پارکینگ طبقاتی با متراژ نزدیک به 75هزار مترمربع و هزینه تمام شده 700 میلیارد ریال.

علاوه بر افتتاح پروژه های آماده بهره برداری دانشگاه آزاد اسلامی که مهمترین برنامه رئیس جمهور در واحد علوم و تحقیقات خواهد بود، دکتر حسن روحانی و هیأت همراه از قسمت های مهم این واحد دانشگاهی مانند مرکز فیزیک پلاسما که یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی در زمینه فیزیک اتمی و فیزیک پلاسما در کشور است، بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
این دانشگاه ازاد ایران و بسیاری از دانسگاه های دیگر دکان بزرگی برای ضایع کردن ارزش دانش و دانشجو و استاد است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میرزایی
۲۱:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظر من انصاف خوب واژه ای است برای کسانی که از ادراک برخوردارند...مردم بهتر میدانند کدام دانشگاه چه خبر است.پس با ابروی دانشگاه ازادی ها بازی نشود...لطفا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۱۴:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
تنها دانشگاه جهان که در آن از کلاس درس استاد دانشجو تحقیق وامتحان وپیشرفت خبری نیست دانشگاه آزاد ایران است فقط پول می گیرند مدرک صادر می کنند
آخرین اخبار