قم؛

جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زایران نیمه شعبان برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زایران نیمه شعبان در سالن جواد الائمه (ع) استانداری قم با حضور مدیر کل میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری قم در در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زایران نیمه شعبان گفت:امسال  مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری قم در در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زایران نیمه شعبان گفت:امسال به منظور سهولت برای اسکان زایران 500نمازخانه مدرسه در نظر گرفته شده است و 9هزار تخت نیز در واحد های اقامتی اماده ی خدمت رسانی به زایران را دارند .

 عیسی رضایی گفت : تجربه سال های گذشته وایام نوروز باعث شد تا تمهیدات بیشتری را برای حل مشکلات زائران بیاندیشیم .

وی همچنین در ادامه افزود :برای اطمینان خاطر از اسکان زائران اماکن ورزشی و عمومی نیز مانند نوروز در حال آماده باش کامل هستند  ومجتمع های اقامتی و گردشگری قم نیز همچون گذشته برپایی ایستگاه صلواتی را خواهند داشت .نصب بنر آذین بندی وچراغانی نیز از دیگر برنامه ه9ای این ستاد خواهد بود.

 رضایی در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته 300 هزار بروشور طراحی و بین زایران در ایام نیمه شعبان توزیع شداعلام داشت : امسال نیز قرار است، با کمک بخش خصوصی تعدادی بروشور به همراه نقشه های راهنمای مسجد مقدس جمکران و استان توزیع شود، ضمن اینکه اگر نهادها و سازمان های مختلف تمایل به پخش تبلیغاتی خود به مناسبت نیمه شعبان از تلویزیون مارال ستاره داشته باشند، این امکان برای آنها میسر خواهد بود. به منظور سهولت برای اسکان زایران 500نمازخانه مدرسه در نظر گرفته شده است و 9هزار تخت نیز در واحد های اقامتی اماده ی خدمت رسانی به زایران را دارند.

 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.