ساری؛

افزایش توان علمی و دفاعی کشور عامل تهدیدات دشمنان

عامل اصلی تهدیدات دشمنان افزایش توان علمی و دفاعی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران در جمع نیروهای یگان ویژه انتظامی استان گفت: پرداختن به پدافند غیر عامل یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای نظام ما است و این مسئله آنقدر اهميت دارد که مقام معظم رهبری ضمن تاكيد بر آن، مي فرمايند: اگر پدافند غیر عامل نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی کشور در نصف روز به هدر می رود.

نبوي افزود: پدافند غیر عامل از درون ما را مصون می کند و ما بایستی مصونیت را در درون خود بوجود بیاوریم و این امر با پدافندغیرعامل تحقق خواهد يافت.

به گفته وی ؛ با گسترش انقلاب اسلامی و افزایش توان علمی و دفاعی کشور، میهن اسلامی بیش از پیش در معرض انواع تهدیدات دشمنان قرار دارد، لذا منطق حکم می کند علاوه بر افزایش دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح در بعد زیر ساختی، اقتصادی و اجتماعی، از ایمنی لازم به منظور کاهش آسیب پذیری برخوردار باشیم.

نبوي، با بيان اين كه با رشادت ها و دلاوری های نیرو های مسلح و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر عراق و 8 كشور حامي آن از خاک میهن اسلامی دفاع کردیم و حتی یک وجب از خاک ايران عزيز در دست دشمنان قرار نگرفت، عنوان كرد: لذا پس از جنگ با بهره گیری از تجربه های مقاطع دفاع مقدس و دستاوردهای نظامی بعنوان یک قدرت بايد به موازات برخورداري از توان باز دارندگی بسیار بالا، در دفاع غیرعامل نیز به حد مطلوب برسیم.

مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران ياد آور شد: یکی از مولفه های پدافند غیر عامل شناخت تهدیدات است، لذا نیرو ی انتظامی مي بايست متناسب با نوعِ تهدیدات احتمالی، در جامعه سناریوهای فرضی را تهیه و تمهيدات لازم را اتخاذ نمايد.

نبوي، نقش یگان ویژه ناجا در تهدیدات مردم محور را اساسی دانست و حضور آنها را در هرگونه حوادث طبيعي و غيرطبيعي، پررنگ توصيف كرد و از آنها بعنوان یک نیروی واکنش سریع نظام در جهت کاهش آسیب پذیری، تدوام فعالیت های ضروری و تامین نظم و امنیت اجتماعی یاد کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، علمی ، توان ، تهدید ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.