طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تاکید حزب مردمی اصلاحات بر پیروی از آرمان‌های مقام معظم رهبری

حزب مردمی اصلاحات به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد با صدور بیانیه‌ای بر پیروی از آرمان‌های مقام معظم رهبری تأکید کرد.

تاکید حزب مردمی اصلاحات بر پیروی از آرمان‌های مقام معظم رهبریبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حزب مردمی اصلاحات به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد با صدور بیانیه‌ای بر پیروی از آرمان‌های مقام معظم رهبری تأکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 با درود و سلام به ارواح پاک شهدا و امام راحل(ره)

حزب مردمی اصلاحات در سالروز رحلت جانسوز امام راحل با تأکید بر ادامه راه آن حضرت و جانشین برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خود را همراه با سایر آحاد جامعه با توجه به حوادث و تحولات سیاسی موجود در جهان که استکبار با استفاده از عوامل جنایتکار خود در منطقه همچون داعش و... با نقشه‌های پلید خود در راستای تفرقه بین امت اسلامی تلاش می‌نماید مکلف می‌داند تا با پیروی از رهنمودهای آن بزرگوار و پرهیز از هرگونه تفرقه در جهت همدلی و همزبانی دولت و ملت و هم‌افزایی ایران اسلامی گام بردارد به همین مناسبت حزب از کلیه همراهان خود و مردم شهیدپرور ایران درخواست می‌نماید تا ضمن حضور پرشور در مراسم بزرگداشت سالگرد درگذشت رحلت امام خمینی (ره) در حفظ وحدت و همدلی مردم فهیم ایران اسلامی مشارکت نمایند.

با آرزوی پیروزی حق بر باطل و استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار