امام جمعه موقت سنندج:

قیام 15 خرداد سال 42 زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد

امام جمعه موقت سنندج با گرامیداشت قیام 15خرداد سال 42 گفت:این قیام به رهبری حضرت امام (ره) و همراهی مردم زمینه ساز اصلی بیداری ملت های اسلامی و در نهایت منجر به وقوع انقلاب اسلامی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه  خبرنگاران از سنندج؛ماموستا امین راستی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج با تسلیت ایام ارتحال رحلت حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد سال 42 گفت: از آن قیام تا امروز مسلمانان در کشورهای اسلامی بیدارتر شده اند و نمونه بارز آن را در بیداری اسلامی چند سال اخیر کشورهای منطقه به وضوح می توان مشاهده کرد. 

وی قیام 15 خرداد سال 42 به رهبری حضرت امام (ره) و همراهی مردم را زمینه ساز اصلی بیداری ملت های اسلامی و در نهایت منجر به وقوع انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت های مسلمان در کشورهای اسلامی اکنون با تاسی از آن قیام و الگو برداری از آن به دنبال انقلابی اسلامی در کشورهای خود هستند.

ماموستاراستی همچنین به شخصیت بی نظیر حضرت امام (ره) به عنوان رهبر این نهضت اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) هدایت، وحدت و رهبریت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و هیچ رهبری تاکنون در دنیا نتوانسته چنین دستاوردی برای ملت خود بیاورد. 

امام جمعه موقت سنندج همچنین از حضرت امام (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در دنیا نام برد و گفت: در روزگاری که همه به دنبال محو کردن دین و بخصوص دین اسلام بودند امام (ره) با شجاعت و صراحت کامل این دین الهی را در دنیا زنده و احیا کرد.

ماموستا راستی در ادامه خطبه های خود از تلاش تمام خدمتگزاران به ملت ایران در همه عرصه ها قدردانی کرد و گفت: ایران اسلامی باوجود قرار گرفتن در منطقه ای ناامن یکی از امن ترین کشورهای دنیا به شما می رود و همه باید قدردان این امنیت باشیم.

وی از خدمان سربازان گمنام امام زمان (عج) به واسطه خدمت بی منت و تلاش صادقانه برای برقراری امنیت در کشور تجلیل کرد و افزود: ملت ایران به واسطه حضور آگاهانه و هوشیارانه این افراد دغدغه ای ندارد. 

امام جمعه موقت سنندج همچنین درپایان خطبه های خود به نزدیکی به ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و از مسلمانان خواست خود را برای یک ماه ضیافت الهی آماده کنند و بسترهای آن را فراهم نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.