اصفهان؛

حمایت یکپارچه مردم از اسلام و روحانیت در قیام 15 خرداد نمایان شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حمایت یکپارچه مردم از اسلام و روحانیت در قیام 15 خرداد سال 42 نمایان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت های هفته اظهارداشت: قیام 15 خرداد که ناشی از جان گذشتگی و جانفشانی ملت ایران بود یک رخداد مهم در تاریخ کشور ایران است.

وی افزود: ملت ایران اتحاد و یکپارچگی خود را در حمایت از اسلام، رهبر اسلامی و روحانیت را با واقعه بزرگ قیام 15 خرداد نمایان کردند و با از حضور پر شکوه خود بزرگ زرینی را در دفتر انقلاب به ثبت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اضافه کرد: ملت ایران در واقعه 15 خرداد سال 42 در برابر دشمنان نظام ایستادند و با این ایستادگی خود ولایت مداری و حمایت از اسلام را به دشمنان نشان دادند.

وی به مناسبت سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: راه و اندیشه امام خمینی(ره) همانند مکتب و راه امام حسین(ع) در جامعه زنده است و کسانی که دوستدار امام و خط ایشانند باید دستورات آن حضرت را اجرایی و نباید نسبت به خط و دستورات امام گزینشی عمل کنند.

آیت الله طباطبایی ادامه داد: از نگاه امام دیانت ما همانند سیاست است و نباید اسلام سکولاری را در جامعه رواج دهیم و فریاد اسلام سکولار در جامعه سردهیم.

وی ادامه داد: اگر افرادی بخواهنند بر خلاف خط امام و اهداف نظام حرکت کنند مقام معظم رهبری به پشتوانه ملت ایران در برابر زیاده خواهی و حرمت باطل آن ها می ایستد و اجازه زیاده خواهی و انحراف از مسیر را به هیچ گروه و افرادی در هر پست و مقام و لباسی را نخواهد داد.
.
وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دوران تصدی مسئولیت خود کشور را با تدبیر ویژه خود در برابر فتنه ها و حجمه دشمنان و منافقان حفظ کرده است.  


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.