قلیان‌سراها محل گرایش جوانان به قلیان‌است

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه توتون‌های وارداتی مصرفی در قلیان‌ سراها آلوده به مخدر است، گفت: قلیان‌سراها محل تجمع جوانان و گرایش آنها به مواد مخدر است

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران  به نقل از  فارس ، رحمت حیدری‌نژاد با بیان اینکه مراقبت از جوانان جزو وظایف مهم جامعه و خانواده‌ها است، تصریح کرد: امروز قلیان‌سراها مکان تجمع جوانان شده و توتون‌های وارداتی مصرفی در قلیان‌سراها آلوده به مخدر است، گفت: مصرف این توتون‌ها جوانان را به مواد مخدر آلوده می‌کند.

معاون فرماندار شفت آلوده شدن جوانان به مواد مخدر را نقشه شوم دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن برای آلودگی جوانان به مواد مخدر تلاش می‌کند و باید جلوی رشد توزیع و گرایش جوانان به مواد مخدر گرفته شود.

حیدری‌نژاد استفاده از شیوه‌های مختلف برای آلوده کردن فضای جامعه را ترفند دشمنان عنوان کرد و یادآور شد: رواج استعمال مواد مخدر یکی از شیوه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه رکود و رخوت ناشی از مصرف مواد مخدر زیبنده جامعه ایران اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با دیدگاه کارشناسی و ارائه تصمیمات راهبردی معضل بزرگ اعتیاد را کاهش دهند.

معاون فرماندار شفت توجه به ارائه راهکارهای مناسب در جلسات مذکور را امری ضروری دانست و یادآور شد: جلوگیری از توزیع مواد مخدر و مبارزه با سوداگران این عرصه نیاز به همکاری و عزم همگانی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.