اصفهان؛

موسسه نهج البلاغه در اصفهان راه اندازی شد

مدیر موسسه نهج البلاغه اصفهان گفت: موسسه نهج البلاغه به منظور توسعه فرهنگ بهره گیری از نهج البلاغه در جامعه در اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران‏ اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر، در آئین افتتاحیه موسسه نهج البلاغه اصفهان بیان داشت: باید فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه گسترش دهیم و برای این کار همه باید در صحنه حاضر شوند.

وی افزود: موسسه نهج البلاغه به منظور توسعه فرهنگ بهره گیری از معارف علوی و گسترش معارف نهج البلاغه در جامعه راه اندازی شده و برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ ناب اسلامی در بخش های مختلف جامعه جز برنامه های این مرکزاست.

امام جمعه موقت اصفهان با اعلام اینکه تاکنون در عرصه انتشار و ترجمه نهج البلاغه اقدامات خوبی صورت گرفته،گفت: حرکت موسسه نهج البلاغه در جهت ترویج فرهنگ نهج البلاغه در مدیریت جامعه و بین نسل جوان و نوجوان است.

وی گفت: گسترش فرهنگ نهج البلاغه در مدیریت سیاسی و اجتماعی جامعه و نیز ترویج نهج البلاغه در بین جوانان و نوجوانان مهترین برنامه و رسالت این موسسه است که باید دیگر مسئولان و مردم نیز همکاری کنند.

حجت الاسلام رهبر گفت: نباید نهج البلاغه در جامعه اسلامی قریب واقع شود و حوز های علمیه، دانشگاه مدارس و رسانه ها به توسعه فرهنگ بهره گیری از این کتاب تلاش کنند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.