ساعی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

16 درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی‌

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: 16 درصد از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

زهرا ساعی، مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح جامع زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: اولویت امور بانوان در شهر تهران توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که تعداد آن ها رو به رشد بوده و این طرح به صورت پایلوت در شهرستان‌ ری انجام می‌شود.

وی افزود: ما در این طرح زنان را بر اساس موقعیت‌ آنها گروه‌بندی می‌کنیم و در فاز دوم نیز توانمندسازی مهارتی، شغلی و روان‌شناختی را انجام می‌دهیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در ادامه گفت: هدف ما این است که این زنان وارد مرحله کسب مهارت شوند که این امر با همکاری جهاد کشاورزی، اداره فنی و حرفه‌ای استان و اداره کار در قالب کارگاه‌ خیاطی میسر شده و در مرحله نهایی قرار دارد.

ساعی در ادامه عنوان کرد: بازاریابی با محوریت آموزش، تولید و عرضه محصولات بسیار حائز اهمیت است تا به این وسیله زنان توانمند و کارآفرین بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند تا به اقتصاد کشور و خانواده کمک کند.

وی در پایان گفت: 2 میلیون و 500 هزار نفر زن سرپرست خا نوار در کل کشور وجود دارد که از این تعداد بیش از 200 هزار نفر در استان تهران هستند و تنها 16 درصد از این زنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند و همچنین در سطح کشور نیز 48 درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان‌های مذکور هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۸:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
چرا 16 درصد ؟!! اين عملكرد شما خيلي خوب است كه از آن دفاع مي كنيد؟!!!
آخرین اخبار