رییس سابق صندوق رفاه وزارت علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

سکوت رسانه‌ای در مقابل اختلاس 32 میلیاردی‌/ هیچ مستندی برای بررسی موضوع وجود ندارد

رییس سابق صندوق رفاه وزارت علوم گفت: هدف مسئولان از مطرح کردن اختلاس ایجاد موج رسانه‌ای بود که هم‌اکنون نیز این امر به دلیل عدم وجود مستند سکوت اختیار کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پس از بررسی‌ بحث بورسیه‌های غیر قانونی و کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد، بحث‌های جدیدی در خصوص اختلاس 32 میلیاردی صندوق رفاه وزارت علوم مطرح شد، این بحث تا جایی ادامه یافت که حتی پیگیری آن از سوی وزیر علوم نیز آغاز شده بود. 

بنابراین گزارش: بحث داغ اختلاس صندوق رفاه، بعد از یک هفته در حالی در سکوت به سر برد که مسئولان همچنان پافشاری خود را در خصوص پیگیری این قضیه اعلام می‌کردند. 

در ادامه این گزارش آمده است این موضوع هم از سوی مسئولان وزارت علوم دولت یازدهم در حال بررسی است و هم از سوی برخی از مسئولان دولت دهم که همواره حضور خود را برای پاسخگویی به این سوالات اعلام کردند. 

در پی پیگیری‌های مکرر؛ عبدالحسین فریدون مدیر کل حوزه وزارتی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و قوه قضاییه باید این مورد را پیگیری کند، البته این درحالی است که محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بحث پیگیری این موضوع را بیان کرده است.

براساس این گزارش؛ حالا پس از گذشت تقریبا یک ماه اخبار مربوط به اختلاس 32 میلیاردی در سکوت رسانه‌ای به سر می‌برد و این در حالی است که کیوان مرادیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: که من همواره اعلام کردم که آمادگی به حضور و البته پاسخگویی در این خصوص در هر دادگاه و مناظره‌ای را دارم.

وی افزود: این افراد می‌خواستند موج رسانه‌ای ایجاد کنند که البته متاسفانه برخی از مدیران نیز این امر را تایید کردند. 

مرادیان تصریح کرد: این افراد هیچگونه مستندی در این خصوص برای بررسی ندارند و به همین علت هم‌اکنون در سکوت به سر می‌برند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار