ساری؛

شناسايی نقاط كور و پرخطر دريا

نقاط كور و پرخطر دريا شناسايی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه جلسات مختلفی برای ساماندهی طرح دریا در ساحل استان انجام شد، بیان داشت: نقاط کور و پرخطر طرح دریا شناسایی شد.

حبیب حسین زادگان با اشاره به اینکه بیشترین غریق در خارج از طرح دریا انفاق می افتد، تصریح کرد: جلسه امروز تلنگری است تا انتظارات دولت و استانداری در طرح دریا به خوبی برآورده شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ملی و جهادی در قبال طرح دریا داریم، افزود: برای عملکرد و ساماندهی بهتر به گردشگران و مسافران باید روسا ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ناجیان غریق خودشان را به فرمانداران نزدیک کنند.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان مازندران نیز از فعالیت چهار کارگروه در طرح دریا خبر داد و گفت: برای رفاه گردشگران و مسافران 45 مرحله بازرسی در سواحل استان قبل از آغاز طرح دریا انجام شد.

غلامرضا رضوی با اشاره مشکلات و عدم امکانات کافی در طرح دریا افزود: امسال نسبت به سال گذشته طرح دریا ساماندهی شدند و تمام تلاش ما آرامش و رفاه گردشگران و مسافران در ساحل مازندران است.

وی با بیان اینکه مسافران نکات ایمنی و توصیه های ناجیان غریق و مجریان طرح دریا را جدی بگیرند، اظهار داشت: از ابتدا طرح تاکنون 6 غریق داشتیم که هر 6 غریق در خارج از طرح دریا و نقاط ممنوعه شنا صورت گرفت.

انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، شناسایی ، نقاط ، کور ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.