محسن کاسه ساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

پخش مستند «چشم ها را باید شست» از تلویزیون

مستند «چشم هارا باید شست»، نگاهی جامعه شناسانه به معضلات و مشکلات خانواده های زندانیان دارد.

محسن کاسه ساز در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: مستند «چشم هارا باید شست»، نگاهی جامعه شناسانه به معضلات و مشکلات خانواده های زندانیان دارد. خانواده هایی که دردشان نداشتن پدر و مادر یا هر دوی آن هاست. کودکان و نوجوانانی که جامعه آن ها را به خاطر داشتن پدر و مادر مجرم، محکوم به حبس کرده است. 

وی ادامه داد: این مستند به سفارش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان به مدیریت عامل آقای محسن نصیری در حال تهیه و تولید می باشد.

کاسه ساز عنوان کرد: این مجموعه که قسمت هایی از آن در استان های کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان تصویربرداری شده و در تهران نیز ادامه دارد، برای ایام ماه مبارک رمضان در حال آماده سازی می باشد.

وی تصریح کرد: امید است پخش این مجموعه با بازتاب مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ...  خانواده های زندانیان، در تلطیف نگاه مردم و نگرش جامعه نسبت خانواده های زندانیان موثر واقع شود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: محسن کاسه ساز، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن عطارها، مدیر تصویربرداری: فرشید ایوبی نژاد، تصویربردار: حسن کمره، دستیار تصویر: محمدحسین نیلبرگی، صدابردار: حامد بخشی، تدوین: وحید بیطرفان، دستیار تولید: کاظم حسینی فهرجی،پشتیبانی فنی: سعید سلطانی، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا مددی، به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار