حجت‌الله ایوبی در جمع خبرنگاران:

حاشیه‌ای در راهیابی فیلم‌های ایرانی به اسکار وجود ندارد

رئیس سازمان سینمایی از حضور جوانان مستعد در سینمای ایران ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بزرگداشت رضا فهیمی در جمع خبرنگاران، ضمن تحسین استعدادهای جوان کشور به خصوص در سینماها و تئاتر گفت: خیلی از کشورها سینما داشتند، اما نهایتا یک یا دو دهه فعالیت داشته است، اما کشور ایران این خوشبختی را دارد که از فرصت حضور جوانان مستعد استفاده و بهره‌برداری کند.

وی ادامه داد: انجمن سینما جوان نیز وظیفه‌اش کشف استعدادهای جوان و پرورش آنهاست، ضمن اینکه باید از این جوانان و فیلم‌های آنان حمایت کنیم.

رئیس سازمان سینمایی در خصوص بحث تمرکز زدایی در انجمن سینما جوانان گفت: این سیاست باعث می‌شود جوانان مستعد شهرهای مختلف کشور بدانند که در شهر خودشان هم می‌توانند موفقیت کسب کنند. نمونه آنها رضا فهیمی کارگردان کودکان ابری است که موفقیت بزرگی بدست آورده و این موفقیت را با ماندن در شهر خود آغاز کرده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: باید از جوانان فیلمساز و مستعد در این عرصه حمایت کرد تا با فیلم‌هایشان در عرصه جهانی بدرخشند، من در حضور و راهیابی فیلم‌های ایرانی در بخش اسکار حاشیه‌ای نمی‌بینم. دیدی که یک جوان شهرستانی در شهر خود فیلم ساخت و حالا قرار است به اسکار راه یابد. باید از جوانان مستعد حمایت کرد و آنها را پرورش یافت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار