اصفهان؛

دومین کارگاه آموزشی اکواترونيک کشور در اصفهان راه اندازی شد

کارگاه آموزش اکواترونيک اصفهان به عنوان دومین کارگاه این رشته در کشور راه اندازی شد

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران از اصفهان، پرند رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور در آیین افتتاح این کارگاه بیان کرد:برای راه اندازی این کارگاه حدود چهار میلیارد ریال هزینه برای تهیه مکان و تجهیزات و دستگاه های لازم شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر دوره آموزشی قرار است بیش از 200 نفر در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب آموزش ببینند، افزود:‌در حوزه مدیریت منابع آبی چیزی بالغ بر 30 استاندارد آموزشی داریم که در حوزه اکواترونيک یک استاندارد 530 ساعته تعریف شده که شال 13 پودمان و ماجول است.

وی ادامه داد: آموزش دیدگان این دوره ها می توانند به عنوان نیروی تصفیه خانه آب یا پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب فعالیت کنند.

پرند بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد بحث تربیت تکنسین و افراد کارآزموده و دارای صلاحیت و گواهی نامه است که امیدواریم با وجود این کارگاه بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود:توسعه رشته اکواترونیک به عنوان یکی از رشته های تک در بخش مدیریت آب، یکی از راهبردهای آموزش فنی و حرفه ای کشور است .
وی همچنین در همایش مدیریت منابع آب در اصفهان بر جدی گرفتن صلاحیت های حرفه ای در کشور تاکید کرد و گفت: یکی از نیازهایی که در همه رشته ها از جمله آب وجود دارد ، تربیت و آموزش نیروهای دارای صلاحیت حرفه ای است .
وی به اجرای طرح ملی توانمند سازی عشایر و روستاییان اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح آموزش مصرف بهینه آب را در دستور کار خود قرار داده ایم


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: برند ، راه اندازی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.