پرویز طاهری از دلایل کم کاری‌اش در موسیقی گفت

موسیقی امروز در جایگاه اصلی اش قرار ندارد و جوان جویای خوانندگی برای انتخاب سبک هنری‌اش بلاتکلیف است.

پرویز طاهری خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران از دلایل کم کاری‌اش در عرصه‌ی موسیقی گفت: امروز به دلیل وجود سبک‌های مختلف در عرصه‌ی موسیقی به تعداد افراد جامعه، سلیقه‌ها و علایق گوناگونی نسبت به موسیقی وجود دارد. 

وی در ادامه گفت: امروز به موسیقی نسبت به گذشته بها داده نمی‌شود و همین باعث شده که در بین خوانندگان قدیمی انگیزه‌ی لازم برای فعالیت وجود نداشته باشد. 

طاهری افزود: در این مسأله صداوسیما و ارشاد مقصر نیست، بلکه باید بصورت ریشه‌ای به دیگر عوامل تأثیرگذار در بوجود آمدن این اتفاق پرداخته شود. 

وی اظهار داشت: امروزه نسبت به گذشته شرایط حاکم بر موسیقی فرق کرده، به گونه‌ای که هنر، به ویژه موسیقی در جایگاه اصلی‌اش قرار ندارد و وقتی در تولید یک اثر فاخر پشتیبانی خوبی وجود ندارد، ریسکی نیز برای ساخت یک اثر هنری توسط خوانندگان صورت نمی‌گیرد و اگر هم اثری تولید شود، به دلیل مشکلات عرضه و تقاضا سود زیادی از فروش اثر هنری، به‌دست هنرمند نمی‌رسد. 

گفتنی است، پرویز طاهری یکی از خوانندگان موفق بعد از انقلاب اسلامی با قطعه‌ی «تا تو برگردی» که به ساحت آقا امام زمان (عج) تقدیم شده در بین جامعه هنری به شهرت رسید و این درحالی است چندی پیش این هنرمند قطعه‌ای با نام «قاصدک» روانه بازار موسیقی کرده است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
با قطعه ترانه قاصدک معروف شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
خیلی خواننده ی خوب وخوش صداییه.
آخرین اخبار