فریدون آسرایی عشق را معنی کرد/ کری‌خوانی فوتبالی آسرایی با هوادارانش

فریدون آسرایی با اجرای آلبوم «عشق یعنی» و دو بار اجرای این قطعه حضار را به وجد آورد.

به گزارش خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، فریدون آسرایی در 21 خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به میان هوادارانش آمد تا آخرین ماه فصل بهار را برای آنها خاطره‌انگیز کند.

ساعت 19 درحالی‌که تمامی صندلی‌های سالن پرشده بود و گروه در جایگاه خود قرار گرفته بودند فریدون آسرایی با قطعه‌ی «عشق یعنی» و صدای تشویق و فریاد حضار به روی صحنه آمد.

نورپردازی سن طوری پرداخته شده بود که متناسب با قطعات ریتمیک هیجان آن‌ها را بیشتر و زیبایی بصری آن را دوچندان می‌کرد.

فریدون آسرایی با حضار سلام و احوال‌پرسی کرد و به آن‌ها مژده‌ی آهنگ‌های ریتمیک مشروط به انرژی فراوان و همراهی افراد حاضر را داد و گفت که می‌توانیم یک‌شب خاطره‌انگیز داشته باشیم سپس بلافاصله با دکلمه‌ای قطعه‌ی «طاقت بیار» را شروع و اجرا کرد.

بعد از آن، قطعه‌ی خاطره‌انگیز «سلام ای ناله‌ی بارون» که مردم به نشانه‌ی ابراز خرسندی از انتخاب این قطعه با وی همراهی کردند که در انتهای قطعه آسرایی بدون نواختن ساز از مردم خواست یک‌بار دیگر ابیات آن را با هم مرور کنند.

پیش از شروع قطعه‌ی «جاذبه» فریدون آن را تقدیم به بانوان سرزمین و جمع حاضر کرد که با تشویق ویژه‌ی بانوان حاضر در سالن روبه‌رو شد. 

وی پس از اجرای قطعه‌ی «مدیون توام» قطعه‌ی گیلانی را که با تک‌نوازی یکی از افراد گروهش همراه بود را تقدیم هواداران کرد. این در حالی بود که خود در گوشه‌ای از سن ایستاده بود تا هنرنمایی افراد گروهش را نظاره کند.

حضور پرشور آذری‌ها در کنسرت شب گذشته، آسرایی را غافلگیر کرد و از میزان تعداد این افراد در کنسرتش متعجب شد.

گروه نوازنده قطعه‌ای شمالی به نام «آها بگو» را به صورت بی‌کلام به مردم تقدیم کردند. بعد از آن فریدون با حضار تمرینش را برای همراهی در اجرای قطعه‌ی «فاصله‌ها» را شروع کرد.

وی پیش از شروع قطعه‌ی «دوستت دارم» گفت: به آهنگ‌های ریتمیک توجهی نکنید من هنوز فریدونم و بعد این قطعه را در نهایت زیبایی و تسلط اجرا کرد و پس از آن به مهمان ویژه‌ی دیگر خود محمود‌رضا قدیریان مجری تلویزیون اشاره کرد.

آسرایی قطعه‌ی خاطره‌انگیز «خاطره» را کمی زمزمه کرد تا واکنش مخاطبان را برانگیزد و با استقبال مردمی هم رو به رو شد برای شروع این قطعه به جلوی سن آمد و در نهایت تواضع به روی صحنه نشست و این قطعه را اجرا کرد.

پس از آن برای تغییر جو سالن، آسرایی از هوادارنش خواست تا تیم مورد علاقه‌ی خود را اعلام کنند و زمانی که اکثریت جمعیت خود را پرسپولیسی معرفی کردند وی استقلالی بودنش را فاش کرد و بلافاصله قطعه‌ی «هنوز هم چشمای تو» را اجرا کرد.

فریدون قطعه‌ی بعدی را به یاد مادر و تقدیمی به همه‌ی مادران به نام «هنوز هم همونی» را اجرا کرد و در نهایت گفت: مادرم یادت بخیر.

بنا به درخواست مردم قطعه‌ی «عشق یعنی» دوباره تکرار شد و فریدون با تغییر فعل ابیات آن مثل عشق یعنی وقتی شما را میبینم از خوشی می‌میرم. احساسات طرفدارانش را پاسخ می‌داد و در پایان قطعه‌ی «آهای خوشگل عاشق» را برای خداحافظی انتخاب کرد و خدانگهدار آن را رو به حضار گفت در حالی که گویی دل از آن‌ها نمی‌کند و بعد اتمام کار نوازندگان باز هم از مردم خواست بدون موزیک با او همراهی کنند و از آن‌ها سؤال کرد که آیا 13 شهریورماه دوباره شما را خواهم دید یا نه؟ 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار