فکری:مدیر عامل استقلال کمتر دیده می‌شود/منصوریان می‌داند استقلال همیشه مشکل دارد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، فشارهایی را بر تیم وارد می‌کردند و ما کمتر می‌توانستیم مدیر عامل را ببینیم و صحبت کنیم.

محمود فکری، در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نحوه عملکرد هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال در فصل گذشته لیگ برتر و مسائل پیش آمده برای تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: در فصل گذشته لیگ برتر ما کمتر مدیر عامل و اعضای هیات مدیره را دیدیم، اما در جلساتی که هیات مدیره در باشگاه استقلال داشت افرادی بودند که با دخالت در همه‌ی امور باشگاه فشارهایی را برای ماندن یا برکناری سرمربی وارد می‌آوردند، اما اجازه‌ی دخالت در امور فنی تیم، کمتر به آنها داده می‌شد و من در خصوص جزئیات پیش آمده در جلسات هیات مدیره نمی‌توانم صحبت کنم.
 
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور منصوریان بر روی نیمکت آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: به هر حال باشگاه استقلال در همه‌ی سال‌ها مشکلات خاص خود را داشته و دارد و منصوریان هر زمان که به این تیم بیایید باید این حواشی را تحمل کند و مدیریت باشگاه هم باید هر چه زودتر در صورتیکه منصوریان شروطی برای آمدن به جمع آبی‌پوشان دارد را بررسی کند.
 
فکری در خصوص حضور مربی خارجی برای سرمربیگری استقلال افزود: به طور حتم آوردن مربی خارجی به صلاح آبی‌پوشان نیست و با توجه به کم تحملی مدیران و عدم شناخت مربی خارجی از فوتبال کشورمان، مربیان خارجی خیلی زود صحنه رقابت را ترک می‎کنند در غیر این صورت هم آنها با شعارهای حیا کن، رها کن مواجه می‎شوند.
 
فکری در پایان در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلا هیچ صحبتی با باشگاه استقلال انجام نداده‌ام و برنامه‎ای هم برای فصل بعد ندارم.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار