افشارزاده:

بعد از منصوریان به گزینه‎های خارجی فکر می‎کنیم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر منصوریان با تیم فوتبال نفت به توافق برسد باید پرونده دو ، سه مربی خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه منصوریان با باشگاه نفت تهران اظهار داشت : در هر صورت منصوریان مربی جوان و آینده داری است و اگر او با تیم فوتبال نفت به توافق برسد باید پرونده دو یا سه مربی خارجی را بررسی کنیم تا بتوانیم به یک جمع بندی نهایی برسیم .

وی در خصوص اینکه افجه‎ای مدعی شده به هیچ کدام از صورت جلسه‎های هیات مدیره توجهی نمی‎شد بیان کرد :اعتقاد دارم  هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه در خصوص صورت جلسه ها کوتاهی نکرده‎اند و جا دارد از همه آنها تشکر کنم چرا که کارهای خود را به نحو احسن انجام داده‎اند و اگر افجه‎ای فکر می‌کند کوتاهی صورت گرفته بهتر است بگویم که وی در تعهدات مالی نسبت به باشگاه کوتاهی داشته است .

وی در مورد اینکه چه زمانی سرمربی استقلال مشخص می‎شود افزود : بهتر است فرصت بدهیم تا کارها روند خود را طی کند و به طور حتم طی روزهای آینده سرمربی استقلال هم مشخص خواهد شد .

افشارزاده درباره اینکه آیا با استعفای نظری جویباری موافقت شده است یا خیر عنوان کرد : از همان ابتدا مخالفت خود را با استعفای جویباری اعلام کردم و همچنان می‎گویم که استعفای وی مورد موافقت واقع نشده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار