باشگاه استقلال فک پلمپ شد+ مصاحبه

توفیقی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال هنوز کاربری مسکونی دارد و می‌بایستی به کاربری تجاری تبدیل شود ودلیل پلمپ باشگاه این موضوع بود که از آنها مهلت یک هفته ای گرفتیم.

پندار توفیقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص پلمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: پس از مذاکره با مسئولان شهرداری‌ از آنها برای رفع مشکل فرصت خواستیم و تا ساعاتی دیگر باشگاه استقلال فک پلمپ می‌شود. صحبت‌های  لازم با شهرداری منطقه 2 صورت گرفت و از طرفی دیگر نثاری دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام داد و قرار شد تا لحظاتی دیگر پلمپ باشگاه استقلال توسط ماموران شهرداری باز شود.

 وی بیان کرد: با حضور در شهرداری‌ منطقه 2 تهران تعهدات لازم صورت گرفت و مهلتی را برای رسیدگی به  وضعیت‌ و تعیین‌ تکلیف هیات مدیره‌ و حامی مالی باشگاه خواستیم و امیدوارم مشکل تغییر کاربری هم به زودی حل شود.

همچنین افشارزاده در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه در باشگاه استقلال حضور ندارم اما از این موضوع مطلع شدم و ماجرا از این قرار است که کاربری ساختمان باشگاه مسکونی است و باید به تجاری تغییر پیدا کند و همین مساله باعث شده که بدهی مالیاتی حاصل شود.
تغییر کاربری دلیل پلمپ باشگاه است/ تا چند ساعت آینده مشکل حل می‌شود

 وی بیان کرد: به طور حتم پیگیر این مساله خواهیم بود و در صدد هستیم تا ظهر امروز مشکل مالیاتی باشگاه را حل نماییم هنوز مبلغ بدهی نامشخص است اما مطمئن‌ باشید که این موضوع امروز رسیدگی می‌شود.

لازم به ذکر است: با توجه به کاربری مسکونی باشگاه استقلال  ماموران شهرداری از صبح روز پنج شنبه هفته گذشته پیگیر رسیدگی به این امر در باشگاه شده‌اند اما به دلیل اینکه باشگاه استقلال در حال حاضر مدیر عامل تمام وقت ندارد از همین رو ماموران درصدد هستند تا با کمک مسئولین این باشگاه مشکل بوجود آمده را حل نمایند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار