فدایی در اولین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و اصولگرایان:

اصولگرایانی که برای رسیدن به وحدت تلاش می‌کنند به دنبال سهمیه‌ نیستند

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: سه جبهه اصولگرایانی که برای وحدت تلاش می‌کنند در میان خودشان تاکید کردند که برای انتخابات آینده دنبال هیچ سهمیه‌ای برای خود نیستند و تنها به دنبال تحقق وحدت اصولگرایان هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران در اولین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و شورای هماهنگی اصولگرایان که امروز(شنبه) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، با اشاره به موانع وحدت اصولگرایان گفت: سهم‌خواهی، خودخواهی، وجود عناصر فرصت‌طلب و فاسد و همچنین کسانی که منافع فردی را بر جمع ترجیح می‌دهند از موانع وحدت اصولگرایان هستند.

وی افزود: یکی از موانع مهم وحدت، عدم درک مشترک از فرامین و بیانات مقام معظم رهبری است، لذا وحدت گفتمان بر ائتلاف سیاسی مقدم است و اگر می‌خواهیم ائتلاف سیاسی سامان پیدا کند، باید مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری به وحدت گفتمان دست یابیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: اصولگرایان طی مدت 8 ماه جلسه برگزار کرده و درباره محورهای اساسی وحدت به تفاهم رسیدند و در نهایت این دیدگاه‌ها را به علما و فقهایی همچون آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله جنتی ارائه کردند.

فدایی بابیان اینکه تمامی این فقها و علما بر این اتفاق نظر داشتند که این مسیر درست است و باید با قوت به آن ادامه دهیم، ادامه داد: ان‌شاءالله اختلاف نظرات جزئی که در این مسیر وجود دارد،  رفع شده و به جمع‌بندی برسیم تا نتایج خوبی حاصل شود.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه تجارب خوبی داریم، هرچند که زیان‌هایی هم دیده‌ایم، گفت: ما می‌توانیم به این زیان و ضررها به عنوان تجربه ای برای آینده نگاه کنیم چرا که تجربیات گذشته می‌تواند چراغ راه برای آینده ما باشد.

فدایی اظهار داشت: جلسات اخیری که به همت حجت‌الاسلام تقوی در سطح ملی و استانها و برای نزدیک شدن گروه‌های سیاسی برگزار شد، نتایج خوبی داشته است و ما در مرحله پایانی مذاکرات هستیم که نتایج آن را به زودی دوستان اعلام خواهند کرد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: البته افرادی از بیرون تحریک شده‌اند و تلاش‌هایی می‌کنند که انسجام و وحدت اصولگرایان صورت نگیرد که ان‌شاءالله این موانع هم برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری تصریح کرد: اگر ما نتوانیم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درخور و همتراز جمهوری اسلامی داشته باشیم ضربات سنگینی متوجه انقلاب خواهد شد.

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: سه جبهه اصولگرایانی که برای وحدت تلاش می‌کنند در میان خودشان تاکید کردند که برای انتخابات آینده دنبال هیچ سهمیه‌ای برای خود نیستند و تنها به دنبال تحقق وحدت اصولگرایان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار