در نخستین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و اصولگرایان؛

حسینی: کمیته رسانه‌های شورای همگرایی اصولگرایان تشکیل شده است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل کمیته رسانه‌های شورای همگرایی اصولگرایان و برگزاری جلسات متعدد این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و شورای همگرایی اصولگرایان که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه تعداد معدودی از روزنامه‌ها و رسانه‌ها اصولگرا هستند، گفت: اصلاح‌طلبان از حمایت‌ها و قدرت‌های مالی مناسبی برخوردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی اوقات اخباری در داخل کشور منتشر می‌شود اما به همان خبر در رسانه‌های خارجی بی‌پرده‌تر و با تحلیلی دقیق‌تر پرداخته می‌شود، افزود: رقبای ما نشریات خاص جامعه را در اختیار می‌گیرند تا از این طریق بر عامه مردم اثرگذار شوند از این‌رو کمیته رسانه‌های شورای همگرایی اصولگرایان تشکیل شده و جلسات متعددی هم برگزار کرده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما در این کمیته سعی می‌کنیم از رسانه‌ها استفاده بیشتری داشته باشیم، گفت: تلاش داریم گل به خودی نزنیم و آتش‌بس اعلام کنیم.

به گفته رئیس کمیته رسانه‌های شورای همگرایی اصولگرایان، در جلسه‌ای که شورای همگرایی تشکیل داده بود سوالاتی از طرف رسانه‌ها مطرح شد تا سوژه‌هایی برای تیتر اول رسانه‌هایشان پیدا کنند از این‌رو ما باید سنجیده‌تر عمل کنیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم با همت دوستان این برنامه‌ها در شهرستان‌ها و استان‌ها هم اجرایی شود زیرا انسجام یک ضرورت است.

حسینی با اشاره به اینکه بعضی از رسانه‌ها می‌خواهند یک جریان دو قطبی در کشور ایجاد کنند، تصریح کرد: این رسانه‌ها عنوان می‌کنند عده‌ای با مذاکره کاملاً مخالف و بعضی کاملاً موافق هستند، این رسانه‌ها همچنین بحث توافق یا عدم توافق و در مقابل، باقی ماندن تحریم‌ها و یا لغو آن را مطرح می‌کنند. 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: اگر ابزار رسانه نادیده گرفته شود کارهای ما به نتیجه نخواهد رسید لذا باید از ظرفیت‌ رسانه‌ها بهتر استفاده شود. 

رئیس کمیته رسانه‌های شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه باید از اهرم رسانه‌ها بیشتر استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: باید برای انسجام‌بخشی، برنامه‌های بیشتری داشته باشیم و همچنین علاوه بر روزنامه‌ها، خبرگزاری، نشریات، رسانه‌های منحصر بفرد خودمان را هم دریابیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار