کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران طرح کرد

لزوم اختصاص سهم مساوی اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین برای انتخاب شورای مرکزی خانه احزاب

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اعضای جبهه پیشنهاد داده اند که سهم مساوی برای انتخاب اعضای شورای مرکزی به سه جریان فکری در خانه احزاب اختصاص داده شود.

سهم مساوی جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین برای انتخاب اعضای شورای مرکزی خانه احزاب"محسن کوهکن" عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه این جبهه اظهار داشت: جلسه با اکثریت تعداد اعضا برگزار و در آن یشنهادات جبهه پیروان برای تشکیل شورای مرکزی خانه احزاب آماده شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که  سه جریان فکری اصول گرا، اصلاح طلب و مستقلین افرادی را پیشنهاد دهند و این جمع با انتخاب جریان های فکری، به عنوان شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب شوند.

به گفته کوهکن از این طریق رئیس، نایب رئیس، منشی و دبیر شورای مرکزی خانه احزاب بعد از اصلاحات اساسنامه به صورت دوره ای از سه جریان فکری اصول گرا، اصلاح طلب و مستقلین انتخاب می شود.

کوهکن اظهار کرد: پیشنهاد ما این بود که برای تشکیل شورای مرکزی خانه احزاب، جریان های فکری به آنجا لشکرکشی نکنند تا بخواهند مسئولیت را برعهده گیرند بلکه به صورت کاملاً مساوی خودشان افراد را تعیین و معرفی کنند تا خانه احزاب به سمت جایگاه اصلی خود برود و به فعالیت در جهت تقویت تفکر تشکیلاتی، تحزب گرایی، تعامل، همگرایی و همراهی زیر چتر حاکمیت بصورت درست، قوی، محکم و مستقل بپردازند.

وی گفت:جریان اصول گرایی تنظیم، تقویت و استحکام بخشی به فعالیت های خانه احزاب را در این می بیند که خانه احزاب کاملاً صنفی باشد و احزاب به دنبال فعالیت های سیاسی در خانه احزاب نباشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با بیان اینکه خانه احزاب باید رویکرد کاملا صنفی داشته باشد، افزود: ما در خصوص پیشنهادات خود با اصلاح‌طلبان و مستقلین صحبت کرده‌ایم و آنها اذعان کردند که پیشنهادات ما معقول و منطقی است و وزن اصلی آن این است که سهم مساوی به سه جریان فکری داده شود لذا پیش بینی ما این است که مجمع عمومی خانه احزاب به پیشنهاد ما رأِی دهد و خانه احزاب با رویکرد کاملاً صنفی و با همگرایی خوب جریان‌های فکری و سیاسی کار خود را شروع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوهکن ، خانه ، احزاب ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار