رئیس انجمن متخصصین علوم آ‍زمایشگاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجرایی شدن تعرفه‌ 17 هزار تومانی متخصصین علوم آ‍زمایشگاهی در سال جاری

رئیس انجمن متخصصین علوم آزمایشگاهی با اشاره به وضعیت تعرفه‌های این رشته گفت: امسال تعرفه‌ متخصصین علوم آزمایشگاهی با قیمت 17 هزار تومان اجرایی می‌شود.

محمدجواد غروی رئیس انجمن متخصصین علوم آزمایشگاهی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت تعرفه های متخصصین علوم آزمایشگاهی اظهار کرد: امسال تعرفه‌ متخصصین علوم آزمایشگاهی با قیمت 17 هزار تومان اجرایی می‌شود اما پس از انجام کار کارشناسی در خصوص تعرفه‌ها، میزان آن برای سال آینده تغییر می‌کند.

وی افزود: به دلیل نارضایتی که درخصوص تعرفه‌های علوم آزمایشگاهی میان متخصصین این رشته دیده می‌شود، انجمن علوم آزمایشگاهی در این خصوص جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار کرد.

رئیس انجمن علوم آزمایشگاهی تصریح کرد: در جلسه انجمن علوم آزمایشگاهی با وزیر  بهداشت قرار شد، کار کارشناسی بر روی تعرفه‌های علوم آزمایشگاهی انجام شود. قیمت تمام شده آن و سرمایه نیز در آنالیز تعرفه‌های این رشته مورد بررسی قرار گیرد و انجمن علوم آزمایشگاهی نیز هم اکنون کار کارشناسی بر روی این تعرفه‌ها را انجام می‌دهد.

چندی پیش رئیس انجمن علوم آزمایشگاهی از میزان تعرفه‌های این رشته اظهار نارضایتی کرده بود به گفته وی میزان تعرفه این رشته نسبت به سال قبل 15 درصد کاهش یافته بود.

غروی با اعلام جزئیات بیشتر در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بود: سال گذشته تعرفه متخصصین علوم آزمایشگاهی 20 هزار تومان تعیین شده بود این میزان از آغاز امسال قابلیت اجرایی شدن داشت اما در اعلام تعرفه‌های جدید انجمن علوم آزمایشگاهی میزان تعرفه‌های این رشته 17 هزار تومان تعیین شد این میزان کاهش 15 درصدی را برای آن‌ها به همراه داشت.
این مسئله سبب شد تا متخصصین علوم آزمایشگاهی اعتراض کنند و اعضای انجمن این رشته پزشکی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه‌ای برگزار کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.