منتظر کنسرت میثم ابراهیمی بعد از ماه رمضان باشید

بعد از ماه رمضان کنسرت میثم ابراهیمی بعد از آلبوم «تگرگ» با حرارت و گرمای تابستان، می‌آید.

میثم ابراهیمی خواننده‌ی موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، پیرامون انتشار قطعه‌ی جدیدش با اسم «جدایی» گفت: قطعه‌ی «جدایی» به عنوان جدیدترین کارم به ترانه‌سرایی هادی زینتی، ملودی و تنظیم گروه پازل بند و نوازندگان، فرشید اطحمی در حالی منتشر شد که این قطعه یکی از قطعات جدا مانده از آلبوم «تگرگ» بود؛ که قرار بود به آلبوم اضافه شود که این اتفاق رخ نداد. خوشبختانه این قطعه «جدایی در فضای مجازی با حال و هوای عاشقانه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

وی در خصوص برنامه آیند‌ه‌اش در حوزه‌ی موسیقی عنوان کرد: بعد زا ماه رمضان فعالیت‌هایم را در حوزه‌ی موسیقی به صورت جدی افزایش می‌دهم.

ابراهیمی در ادامه افزود: بعد از ماه مبارک رمضان شروع دور جدیدی از کنسرت‌هایم را خواهد داشت که البته تاریخ دقیق برگزاری در آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان در خصوص کلیپ‌های تصویری در سریال «دردسرهای عظیم2» گفت: ترانه‌ی دو قطعه آهنگ در کلیپ میانی سریال حدیث دهقان سروده و ساخت آهنگ آن را فؤاد غفاری و تنظیمش را امیر بهادر دهقان انجام داده است.

گفتنی است این خواننده در ماه مبارک رمضان تیتراژ سریال دردسرهای عظیم 2 را از شبکه 3 سیما به کارگردانی برزو نیک‌نژاد به روی آنتن دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار