مهدی پاکدل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینماگران مستقل اعتبار و آبروی هر کشوری هستند

کارگردان فیلم «فردا» گفت: سینمای هنر و تجربه یک امکان جدید برای سینماگران مستقل است.

مهدی پاکدل بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص حمایت از سینمای هنر و تجربه گفت: سینمای هنر و تجربه یک امکان جدید برای سینما‌گران مستقل است که اعتبار و آبروی سینمای هر کشوری در هر جای دنیا محسوب می‌شوند و باعث شده که صدای سینماگران مستقل مثل فریاد زدن در بیابان نباشد و صدای ما را کسی بشنود.

وی در خصوص حمایت از بخش خصوصی سینما گفت: وقتی فیلم‌ها بازده مالی داشته باشند به طور قطع خروجی آن به عرصه فرهنگ کمک می‌کند اما نباید تنها به فرهنگی بودن این عرصه فکر کنیم بلکه باید نیم نگاهی به اقتصاد و موضوعات فروش هم داشته باشد و پای نیروهای خصوصی و سرمایه‌گذاری خصوصی را به سینما باز کند.

پاکدل در مورد حس اولین کارگردانی خود در فیلم «فردا» گفت: تمام مراحل ساخت و تولید این فیلم حاصل دوستی است و هر کس این فیلم را ببیند متوجه این عشق و رفاقتی که در فیلم موج می‌زند، می‌شود.

وی در خصوص همکاری با پوران درخشنده در فیلم عنوان کرد: مشورت‌های کوتاهی در مراحل فیلم‌نامه با خانم درخشنده داشتیم که وی با نهایت لطف و شوق این کار را انجام دادند. که از این بابت از خانم درخشنده تشکر می‌کنم.

پاکدل آرزوی خود برای سینما را این‌گونه بیان کرد: آرزوی سلامتی برای سینمای ایران دارم و امیدوارم روز به روز پویاتر شدن آن را ببینیم.

گفتنی است فیلم «فردا» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سیما مهدی پاکدل است که به طور مشترک با ایمان افشاریان انجام داده و این فیلم در بخش هنر و تجربه در حال اکران است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار