بیرجند؛

اختراعی بی نظیر در کشور بواسطه مخترع خراسان جنوبی

فیلتر سلولزی هوای موتور خودرو با قابلیت شستشو و جذب ریز ملکول که در نوع خود در کشور بی نظیر است ، با عقد قرارداد با سرمایه گذار بخش خصوصی در صورت حمایت مسئولان استانی در صدور مجوزها ، تجاری سازی می شود.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مخترع فیلتر سلولزی خودرو گفت: از سال 83 اختراعات خود را شروع کرده ام که در سال 85 ثبت اختراع داشته ام و بیشتر در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارم .

فاروقی افزود: به دنبال اختراعاتی هستم که مبتنی بر دانش خودم باشد و از کیفیت بارزی برخوردار باشد.

این اختراع با عنوان فیلتر سلولزی هوای موتور خودرو با قابلیت شستشو و جذب ریز ملکول که در نوع خود در کشور بی نظیر است و با عقد قرارداد با سرمایه گذار بخش خصوصی در صورت حمایت مسئولان استانی در صدور مجوزها ، تجاری سازی می شود.

در صورت تسهیل در روند اجرایی این مجوزها در کمتر از یک ماه آینده شاهد تولید این محصول در شهرستان بشرویه خواهیم بود که پیش بینی اشتغال این تجاری سازی برای سال اول 100 نفر بصورت مستقیم است.

سرمایه گذار این اختراع نیز خواستار حمایت مسئولان برای صدور مجوزهای لازم برای شروع کار در اسرع وقت شد.

جعفر زاده افزود: برای تجاری سازی این طرح سرمایه 100 میلیون تومانی پیش بینی شده که در سال اول تولید برای 100 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود و به مرور زمان پیش بینی شده برای 1000 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شود.

به گفته وی اگر صدور مجوزهای لازم تسریع یابد در کمتر از یک ماه آینده شروع به کار تولید می کنیم و اکنون در مرحله خرید دستگاه های لازم هستیم که از داخل کشور تهیه می شود.
 
انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استاجر
۱۸:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
واقعا استان در حق بشرویه کوتاهی میکنه!جوونای بشرویه مثل آب میمونن زلال پاک وپر انرژی!جور کم کاری استان رو هم میکشند.
Iran (Islamic Republic of)
زنگنه
۱۸:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
درود بر مغزهای متفکر ولی مظلوم بشرویه ای