تدارک ویژه «شبهای روشن» برای ماه مبارک رمضان

برنامه «شبهای روشن» با شعار یا علی ابن موسی الرضا (ع) به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

پیام ابراهیم‌ پور مجری و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: تمام نگرانی‌ام،  به موقع رسیدن برنامه «شبهای روشن» بر روی آنتن است که این نگرانی فقط بخاطر حساسیت‌های من بر روی انتخاب کارشناسی حاذق، آماده کردن دکوری 400 متری و میزبانی از 70 تا 100 نفر مهمان است.

وی ادامه داد: می‌توانم مژده این را بدهم که «شبهای روشن» به میزبانی از خانواده‌ها که کوچکترین عضو ایران هستند، پنجشنبه به روی آنتن می‌رود.

ابراهیم‌پور در خصوص بخش‌های جدید برنامه خود بیان کرد: «شب‌های روشن» با قسمت‌هایی مشتمل بر بخش‌های نمایشی، مصاحبه، صلوات خاصه امام رضا (ع) و گزارش‌های مستندی از مشهد مقدس است.

تهیه‌کننده فرم محور در خصوص فرم و طرح برنامه «شب‌های روشن» اظهار داشت: تمام دغدغه من،حفظ فرم شب‌های روشن است و برایم از محتوا بیشتر ارزش دارد و تلاشم را کرده‌ام «شب‌های روشن» با همان فرم سال 91 در پشت بام خانه قدیمی همیشگی مهمان خانه‌ها می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه «شب‌های روشن» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو با محوریت خانواده و روابط خانوادگی هرشب ساعت 24 به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای رسالت بوذری در فضایی گرم و صمیمی مهمان خانه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیما رستمی
۲۱:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید لطفآ سوال مسابقه را توی سایت بگذارید با تشکر از برنامه خوبتان.