در شبکه آموزش؛

روایت قصه‌های قرآنی در برنامه «گل آموز»

«گل آموز» در ماه مبارک رمضان سعی دارد علاوه بر روایت قصه‌های قرآنی، به نام حیوانات و میوه‌هایی که در قرآن آمده نیز بپردازد.

سارا روستاپور تهیه‌کننده برنامه «گل آموز» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه فرهنگی، گفت: «گل آموز» با محوریت تفسیر قرآن به موضوعات قرآنی چون قصه‌های قرآنی نام حیوانات و میوه‌هایی که در قرآن آمده نیز، بپردازد.

وی در ادامه افزود: در این برنامه مسابقه‌ای با نام حیوانات و میوه‌ها در نظر گرفته شده که در درجه اول از منظر علمی و بعد با نگاه قرآنی به آن پرداختیم.

روستاپور با اشاره به اینکه آیتم‌هایی با موضوعات قرآنی، و کلیپ‌هایی در خصوص امام عصر (عج) از دیگر آیتم‌های این برنامه است اظهار داشت: در بخش دیگری از برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر امین محمدی قصه‌های قرآنی را برای کودکان تعریف می‌کند.

این تهیه‌کننده بیان کرد: در تیتراژ ابتدایی برنامه هر روز دعای ماه مبارک رمضان نوشته و قرائت می‌شود و این برنامه در ماه مهمانی خدا با اجرای کودکان ساعت 14:30 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

وی یاد آور شد: ویژه برنامه «گل آموز» در ایام تابستان به ویژه ماه مبارک رمضان سال 93 به عنوان بهترین برنامه کودک شناخته و معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار