در ایام ماه مبارک رمضان؛

«وضعیت سفید» از امشب در شبکه افق

قرار است مجموعه «وضعیت سفید» از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه افق باز پخش شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه افق، «وضعیت سفید» سریالی نام آشنا برای مخاطبان سیماست چه اینکه بعد از زمان نسبتا طولانی ساخت، سرانجام از شبکه 3 به روی آنتن رفت و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت.

فیلمنامه این سریال توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله نوشته شد و بعد از تصویب در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما، حمید نعمت الله کارگردانی آن را بر عهده گرفت.

این سریال بخشی از تاریخ معاصر ایران را در قالب داستانی خانوادگی و اجتماعی روایت می کند؛ به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده ‌ای پرجمعیت که همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن به باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می روند تا آنجا ساکن شوند؛ روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده ‌است.

اما سکونت این خانواده در باغ و هم ‌جواری آنها با مردم روستا که در اوج همدلی در کنار هم زندگی می کردند، حوادث مختلفی را برای خانواده به وجود می آورد که سبب درک آنها از مشکلات یکدیگر و ریشه‌ های بی ‌اهمیت اختلافاتشان می‌ شود.

سرانجام آنها در طی این ماجراها در می‌ یابند استعداد کمک و یاری به یکدیگر را دارند و در این بین، شخصیت «امیر» عاشق «شیرین» شده و در پی جلب توجه وی کارهایی می کند که موجب نارضایتی شیرین می شود.

محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال است و تدوین آن هم توسط خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا همزمان با تصویربرداری صورت گرفت.

از جمله بازیگران حاضر در این سریال می توان به عرفان ابراهیمی (رضا)، مونا احمدی (شیرین)، یونس غزالی (امیر)، افسانه بایگان (محترم)، ابوالفضل پورعرب (بیژن)، رویا جاویدنیا (سهیلا) و حمیرا ریاضی (مهناز) اشاره کرد.

قرار است «وضعیت سفید» از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه افق پخش شود؛ زمان پخش نخستین قسمت این سریال، پنجشنبه 28 خرداد ساعت 18 خواهد بود.

علاقمندان به فیلم ها و سریال های ایرانی می توانند تکرار آن را همان شب ساعت 24 و همچنین روز بعد ساعت 9 و 13 تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.