جشن رمضان را با صدای متفاوت صابر خراسانی بشنوید

جشن رمضان از آن دست برنامه های مناسبتی سیما است که با محوریت امور خیریه و و نیکوکاری سعی در تحقق آرزوهای خانواده های نیازمند دارد.

علی مرادخانی مدیر روابط عمومی برنامه جشن رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات برنامه جشن رمضان سال 94 و تیتراژ آن گفت: این برنامه با محوریت امور خیریه و نیکوکاری به روال سا های گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته تمرکز اصلی این برنامه روی تحقق آرزوهای خانواده ها و افراد بود و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که با پیگیری در جشن رمضان امسال آرزوهای کوچک خانواده های نیازمند به کمک افراد خیرخواه و نیکوکار و چهره های سرشناس، حل و فصل شود.

مرادخانی تصریح کرد: شعرخوانی صابر خراسانی به عنوان تیتراژ اول برنامه جشن رمضان تعیین شده است. قرار بود تیتراژ اول برنامه را یوسف انوشه اجرا کند ولی هنوز مجوز آن صادر نشده است. شعرخوانی صابر خراسانی در قالب کلیپ تصویری در شهرک غزالی ضبط شده است که به جذب مخاطب کمک خواهد کرد.

مرادخانی ادامه داد:در جشن رمضان امسال بنا بر این شد که ابعاد این اتفاق بزرگتر شود و گره ها بزرگی که زندگی خانواده های نیازمند را مختل کرده است با مشارکت مردم حل شود.

وی با اشاره به محوریت جشن رمضان امسال گفت: عرض ارادت به حضرت امام رضا(ع) به عنوان یک اتفاق ویژه مناسبتی در برنامه امسال خواهد بود.

مسئول روابط عمومی برنامه جشن رمضان همچنین اظهار داشت: جشن رمضان امسال مثل سالهای قبل میزبان هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سرشناس و همچنین شخصیت های سیاسی خواهد بود و در کنار این برنامه مناسبتی بازارچه ی خیریه نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص مهمان شب اول این برنامه گفت: امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون و سینما مهمان شب اول خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه جشن رمضان نوزدهمین دوره ی خود را به همت گروه اقتصاد و خانواده شبکه تهران با اجرای سید کاظم احمد زاده و با مشارکت کمیته امام خمینی (ره) از روز چهارشنبه بیست و هفتم خرداد مصادف با بیست و نهم شعبان تا یکشنبه بیست و هشتم تیرماه و مقارن با عید سعید فطر در فرهنگسرای بهمن از ساعت 21:30تا 22:30 به روی آنتن شبکه پنجم سیما خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.