بازیگر پیشکسوت سینما در مراسم سالروز تولدش برای سینما آرزوی جالبی کرد.

امیدوارم لمپن بازی در سینما از بین برودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛  مراسم تولد رضا کیانیان روز گذشته در مکتب تهران برگزار شد در این مراسم برخی از عکاسان، خبرنگاران و هنرمندان از جمله بهرام رادان، رضا یزدانی، بهاره رهنما و رضا کیانیان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم دو نفر از شاعران جوان به نام‌های میثم موسوی و حسین غیاثی به مناسبت تولد رضا کیانیان شعر سرودند و حسین غیاثی یکی از این شاعران یک قطعه شعر به نام «ده سال» که از سروده‌های خودش بود را با زبان شعر خواند.

رضا کیانیان با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم گفت: آرزوی همیشگی من این است که لمپن بازی‌های اطراف ما و در سینما از بین برود.

در ادامه رهنما خطاب به همسر کیانیان که در مراسم حضور داشت، گفت: واقعاً باید از همسر کیانیان تشکر کرد چون تحمل یک هنرمند با این شهرت در سال‌های متمادی سخت است.

بعد از گرفتن عکس دسته جمعی کیک تولد توسط کیانیان برش داده شد. سلفی های این مراسم هم داغ بود و بهاره رهنما چند عکس سلفی گرفت.

گفتن است؛ از طرف مکتب تهران دو جلد کتاب به نام‌های «هزار و یک شب» و «هزار توی دورنمات» و یک دسته گل به عنوان هدیه به کیانیان داده شد و همچنین رضا یزدانی با اجرای دو قطعه از آهنگ‌های خود با موزیک زنده (نوازنده‌گی گیتار توسط خودش) آن را به کیانیان تقدیم کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار