نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری خبر داد

احتمال اجرایی شدن نظام جبران خدمت پرستاران در دور جدید انتخابات

نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: امیدواریم تیم جدیدی که در انتخابات رای می‌آورند بتوانند نظام جبران خدمات پرستاران را اجرایی کنند.

عباس عباس زاده نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: سازمان نظام پرستاری یک سازمان حرفه‌ای است که باید پیگیر مسائل حرفه‌ای هم باشد. یکی از این مسائل مهم نظام جبران خدمت پرستار‌ان است که بسیار نقش تعیین کننده‌ای در بهبود کیفیت خدمات و برخورداری مردم دارد.

وی افزود: عوامل مهمی در نظام عادلانه‌ی پرداخت نقش دارد و طبیعتا سازمان نظام پرستاری به عنوان پیشنهاد دهنده و پیگیر کننده نقش مهمی را ایفا کرده است و شاید تیم جدید که پیروز انتخابات است این مسئله را با کیفیت بهتری پیگیری کند.

عباس زاده گفت: همه‌ی مسئله‌ی پرداخت عادلانه‌ی پرستار‌ان به پرستاری محدود نمی‌شود و همه‌ی اجرای آن به نظام پرستاری بر نمی‌گردد طبیعتا اجرایی شدن این مسئله به عهده‌ی شورای عالی بیمه است که این تعرفه‌ها را بپذیرد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام پرستاری مرتبا پیگیر این تعرفه‌‌هاست اما مشکلاتی وجود دارد که خارج از سازمان باید پیگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار