همبازی شدن با پرستویی قبل از اینکه کار باشد به عنوان کلاس درس محسوب می‌شود چون از تجربیات وی در کار و در سطح حرفه‌ای استفاده خواهم کرد.

فضاي فيلم «باديگارد» حرفه اي و متفاوت است / همكاري با پرويز پرستويي كلاس درس محسوب مي شوددیبا زاهدی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص دلیل و روند همکاری در فیلم «بادیگارد» گفت: دلیل انتخاب من برای اين نقش مثل بقیه‌ی کارها بود یعنی با من تماس گرفته شد و بعد از طی شدن پروسه‌ی تست گریم و دورخوانی برای نقش مورد نظر آن‌ها انتخاب شدم.

وی افزود: همکاری با این پروژه در این مقطع برای من تجربه‌ی بسیار خوبی است، چون کار کردن با یک گروه خوب و حرفه‌ای از کارگردان تا بازیگران و دیگر عوامل به طبع تأثیرات خوبی در زندگی حرفه‌ای هر کسی خواهد گذاشت، که نصیب من شد.

وی در خصوص همبازی شدن با پرویز پرستویی در «بادیگارد» بیان کرد: در واقع هم‌بازی شدن با پرستویی قبل از اینکه کار باشد به عنوان کلاس درس محسوب می‌شود چون از تجربیات وی در کار و در سطح حرفه‌ای استفاده خواهم کرد.

پرستویی اینقدر متواضع، حرفه‌ای و خوش‌ برخورد است که اگر در کنار وی باشید معذب نخواهید شد و به بهترین نحو ارائه‌ی نقش می‌کنید.

زاهدی اظهار داشت: به طور قطع «بادیگارد» فیلمی است که فضای کاملا‌ حرفه‌ای و متفاوتی دارد ، اما قبل از اینکه دیده‌ شدن و مطرح شدن برای من مهم باشد تجربه‌ی بدست آمده از آن و عواقب حرفه‌ای و مثبتش در انتخاب‌های بعدی ما مهم‌تر خواهد بود و من از این تجربیات در روند کاری رو به جلو استفاده خواهم کرد.

این بازیگر بیان کرد در واقع حجم کار و اینکه نقش من تا چه حد طول خواهد کشید برای من مهم نیست ، مهم این است که یک بار کوچک از یک کار خوب روی دوش من است که امیدوارم به بهترین نحو بازی کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار