کدام بازیگر نقش دانشمند هسته‌ای «بادیگارد» را بازی می‌کند؟

فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این روزها در حالی فیلمبرداری می‌شود که مشخص شده یکی از کاراکترهای این فیلم مربوط به یک دانشمند هسته‌ای است.

بابک حمیدیان بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ایفای نقش در فیلم «بادیگارد» گفت: من نقش یک نخبه هسته‌ای را در این فیلم بازی میِ‌کنم و دلیل همکاری من با این پروژه به این خاطر بود که برای فیلم حاتمی‌کیا و درویش سیمرغ گرفتم. پس هر کدام از این دو رفیق در هر زمانی فیلم بسازند خود را موظف به بازی در فیلم آن‌ها می دانم و بازی می‌کنم.

وی در خصوص همبازی شدن با پرویز پرستویی عنوان کرد: به هر حال بازی کردن کنار پرویز پرستویی آرزوی من بوده و دوست داشتم با وی همبازی شوم و به برکت فیلم حاتمی‌کیا این اتفاق رخ داد و این موضوع از جذابیت‌های حضور من در «بادیگارد» است.

حمیدیان در پاسخ به این سؤال که چند روزی است در مطبوعات مضمون «بادیگارد» با «آژانس شیشه‌ای» در حال مقایسه است، بیان کرد: چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا باید فیلم ساخته و بعد مقایسه شود اینکه آدم‌ها گمانه‌زنی می‌کنند اتفاق خوبی خواهد بود اما به نظر من «بادیگارد» ربط و شباهتی به «آژانس شیشه‌ای» ندارد چون «بادیگارد» کاملاً فیلم معاصری است.

وی در خصوص میزان بازخورد «بادیگارد» در مقایسه با استقبال خوب از فیلم «آژانس شیشه‌ای» اظهار داشت: اول باید فیلم ساخته شود و منتظر ماند و دید که آیا حاتمی‌کیا به لحاظ تکنیکی نسبت به فیلم «آژانس شیشه‌ای» چه تغییری می‌کند و بعد شاهد بازخوردها خواهیم بود.

بازیگر «رستاخیز» در پایان خاطر نشان کرد: «بادیگارد» فیلمی سخت است اما حاتمی‌کیا می‌تواند فیلم سخت بسازد باید در کنار حاتمی‌کیا ماند از او حمایت کنیم تا یک پیامد خوبی را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است؛ «بادیگارد» دهم تیرماه در آشیانه هوایی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد کلید خورد و تصویربرداری مربوط به این بخش سیزدهم به اتمام رسید.سکانس بعد مربوط به خانه پرستویی (حیدر) است که دیبا زاهدی (مریم) به عنوان دختر پرستویی، پدرام شریفی (الیاس) داماد پرستویی و شوهر مریم  و مریلا زارعی (راضیه) همسر پرستویی جلوی دوربین می‌روند.

بازیگران این فیلم عبارت انداز: پرویز پرستویی، پدرام شریفی، مریلا زارعی، محمود عزیزی، امیر آقایی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، امیر علیان، امین میری، امیر محمدی، علیرضا گلبهاران، حامد شیخی و بابک حمیدیان ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است؛ «بادیگارد» دومین همکاری بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی‌کیا پس از بازی درخشان وی در نقش اصغر وصالی «چ» است که بابک حمیدیان بابت این حضور و البته به طور مشترک برای بازی در فیلم «رستاخیز» از سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.