عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

افرایش اشتغالزایی با بهره بهرداری از شهرک های صنعتی دهک و گلخانه صفادشت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ناحیه صنعتی دهک و شهرک گلخانه‌ای صفادشت شهرستان ملارد در آستانه بهره برداری قرار دارد و با افتتاح رسمی آن، ظرفیت اشتغال زایی در این بخش افزایش می‌یابد.

افرایش اشتغالزایی با بهره بهرداری از شهرک های صنعتی دهک و گلخانه صفادشتحسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش تاثیر گذار شهرک‌های صنعتی در افزایش ظرفیت‌های اشتغال زایی و توسعه تولید اظهار کرد:‌ در همین راستا و با توجه به اهمیت شهرک‌های صنعتی در توسعه اقتصادی هرچه بیشتر، گسترش مراکز و شهرک‌های صنعتی در شهرستان ملارد در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شهرک گلخانه‌‌ای صفادشت با رویکرد کشت نوین و با حضور دانش آموختگان عرصه زراعی و کشاورزی و ناحیه صنعتی دهک به منظور فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

گروسی در پایان تصریح کرد: بهره برداری از دو شهرک صنعتی دیگر نیز در شهرستان ملارد در دستور کار قرار گرفته که مراحل مطالعاتی و تحقیقاتی در ارتباط با جانمایی روش ناسایی زمین را طی می‌کند و به طور یقین با تکمیل و راه اندازی این پروژه دغدغه خانواده‌های ساکن در این شهرستان در خصوص اشتغال فرزندان و جوانانشان تا حدودی رفع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار