سنندج؛

اجرای طرح اوقات فراغت در هلال احمر بانه

رئیس جمعیت هلال احمر بانه ازاجرای برنامه های متنوع ساماندهی اوقات فراغت با همکاری ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی درهلال احمر این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سنندج ، آزاد فتاحی گفت:این برنامه‌ها در سه حوزه جوانان، داوطلبان و همچنین امداد و نجات با دعوت از علاقه‌مندان و متقاضیان برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های حوزه جوانان در طرح اوقات فراغت با عنوان نشاط و پویایی صورت می‌گیرد و شامل کلاس‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آشپزی، خیاطی، رایانه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کوهنوردی، اردوهای شهرستانی و استانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها نزدیک به 220 جوان در این کلاس‌ها و دوره‌ها شرکت می‌کنند و جذب و سازماندهی و آموزش داده می‌شوند.

فتاحی افزود: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر متولی اصلی امداد در شهرستان است در صورت تقاضای ادارات و ارگان‌ها، اقدامات لازم برای برگزاری کلاس امداد به صورت رایگان در دو بخش عمومی و تکمیلی صورت می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت:بر این اساس سه کلاس آموزشی به صورت رایگان و سه کلاس نیز با شهریه‌ای اندک برای متقاضیان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.