سنندج؛

ارسال 37 فیلم از کردستان به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی دراصفهان

رییس حوزه هنری کردستان ازارسال 37 اثر از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی در اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ امین مرادی گفت: در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری 37 فیلم تولیدی استان که در فاصله سومین جشنواره تا جشنواره چهارم تولید شده اند جهت داوری و حضور در این جشنواره به کمیته هنرهای تصویری جشنواره که در استان بوشهر مستقر است ارسال می شود.

وی افزود: آثار تولیدی حوزه هنری کردستان شامل دو فیلم بلند سینمایی، 25 فیلم کوتاه داستانی، شش فیلم مستند و چهار اثر پویا نمایی است که در زمان مقرر به جشنواره ارسال می شود.

رییس حوزه هنری کردستان بیان کرد:فیلم و فیلمسازی در کردستان نهادینه شده است و امروز با توجه به سوژه های ناب و بکری که در منطقه وجود دارد و علاقه فراوان به فیلم سازی در بین جوانان، کردستان به عنوان یکی از قطب های اصلی فیلم در کشور مطرح است.

مرادی افزود: اکثر آثار تولیدی حوزه هنری کردستان در جشنواره های متعدد داخلی وخارجی حضور چشمگیری داشته اند و موفق به کسب رتبه های ارزنده ای نیز شده اند.

گفتنی است، این جشنواره از هفتم تا نهم مهرماه سال جاری دراستان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.