رافع اعلام کرد:

۲۵۰ کارتن‌خواب تهرانی درسفره های مهربانی جمعیت هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرگفت: ۳ ضیافت افطاری در قالب سفره های مهربانی در ۳ مرکز واقع در مناطق ۱۶ ،۱۱ و ۱۴ شهرداری تهران گسترده می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ازروابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، فرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمربااشاره به اطعام ۲۵۰ بی خانمان شهر تهران در سفره های های مهربانی داوطلبان اظهار کرد:باانجام برنامه ریزی ها ی لازم وبا مشارکت تعدادی از شرکت های کترینگ عضو شبکه خیران جمعیت هلال احمر و همکاری موسسه خیریه طلوع بی نشان ها در اقدامی انساندوستانه، ۳ ضیافت افطاری در قالب سفره های مهربانی در ۳ مرکز واقع در مناطق ۱۶ ،۱۱ و ۱۴ شهرداری تهران گسترده می شود.

وی با اشاره به این که درسال جاری برای نخستین بار است که سفره های مهربانی ، میزبان این افراد خواهد بود،تصریح کرد: اطلاع رسانی برای جلب مشارکت اعضای شبکه خیران جمعیت هلال احمر به استقبال قابل توجهی از کترینگ ها و رستوران ها برای تهیه و اهدای غذای رایگان به بی خانمان های شهر منتج شده است .

رافع درپایان گفت: هدف از اجرای این طرح ضمن سهولت دسترسی خیران و نیکوکاران جمعیت هلال احمر برای رساندن کمک های خود به این افراد ، اجرای آیین مهرورزی و حضور در کنار آن ها ست تا معتادان و کارتن خواب ها بدانند که مردم در کنار آنها و به فکر شان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار