رییس بنیاد خیریه امام محمد باقر (ع) از اهدای 110 هزار سبد ارزاق در سال 94 خبر داد و گفت: 50 هزار سبد ارازق در ماه رمضان امسال به مردم بی بضاعت اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، محمدرضا کجایی از اهدای 110 هزار سبد ارزاق در سال 94 خبر داد و گفت: 50 هزار سبد ارازق در ماه رمضان امسال به مردم بی بضاعت اهدا شده است.

وی با اشاره به اهدای زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع توسط شهردار سابق تصریح کرد: امیدوارم امسال کلنگ کارگاههای کار آفرینی را با حضور شهردار جدید در این زمین بزنیم.

رییس بنیاد خیریه امام محمد باقر (ع)افزود: دو سال پیش شهرداری زمینی به زیر بنای 400 متر اجاره کرده و در اختیار بنیاد خیریه قرار داده است که خیریه در این دوسال بدون دغدغه فعالیت کند.

مهندس کجایی با اشاره به بهره گیری از رهنمودهای آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان اظهار کرد: ما با توجه به توصیه ایشان به زندان اصفهان کمک ویژه ای کردیم و هرسال 800 زندانی با مشکلات غیر عمد را آزاد می کنیم.

وی به کمک اقشار مختلف مردم اشاره و خاطر نشان کرد: دندان پزشک های اصفهان کارخانه ای با زیربنای 500 متر به خیریه اهدا کردند که بسته بندی های مواد غذایی و هدایا در آن جا انجام می شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اهدا ، سبد ، ارزاق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.