کیهانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ارائه لیست مستقل برای انتخابات مجلس/ خانه احزاب جوابگوی برد سیاسی کشور نیست

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، گفت: ما به وزیر کشور اعلام کردیم که خانه احزاب جوابگوی برد سیاسی کشور نیست و پیشنهاد تشکیل "شورای ملی کل احزاب کشور" را ارائه کردیم و این پیشنهاد در مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت شده است.

"علی کیهانیان" دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور مستقل تشکل متبوعش در انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: ما اصولگرای اصلاح‌طلبیم و برای انتخابات به صورت مستقل لیست می‌دهیم و افرادی که در لیست جمعیت حامیان قرار می‌گیرند، حق حضور  در لیست‌های دیگر را ندارند.

وی افزود: ما به عنوان یک حزب باید برنامه‌ساز باشیم نه جریان‌ساز و مردم در این بین به برنامه رأی می‌دهند.

کیهانیان در خصوص آخرین وضعیت فعالیت دفاتر استانی جمعیت حامیان گفت: در سه استان قزوین، فارس و لرستان دفاتر فعال شده‌اند. در دیگر استان‌ها نیز فعال هستیم اما این فعالیت رسمی نیست. برنامه‌های خود را ظرف یک ماه آینده در سه استان نام برده شده ارائه خواهیم کرد که مهم‌ترین آن ایجاد فضای هم‌اندیشی حزبی است.

وی تأکید کرد: ما به وزیر کشور اعلام کردیم که خانه احزاب جوابگوی برد سیاسی کشور نیست و پیشنهاد تشکیل "شورای ملی کل احزاب کشور" را ارائه کردیم و این پیشنهاد در مرکز اسناد انقلاب اسلامی ثبت شده است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در پایان حول برنامه‌های آینده این حزب خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان، نشست‌های ثابت و اجلاسیه‌های تخصصی را در فرهنگسرای "اسوه" شکل خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار