کیهانیان:

شوراهای وزارتخانه‌ای در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از تشکیل شوراهای وزارتخانه‌ای در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خبر داد.

شوراهای وزارتخانه ای در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تشکیل می‌شودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی کیهانیان" در سلسله همایش‌های عمومی و تخصصی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی که در مجموعه فرهنگی و هنری اسوه برگزار شد، اظهار داشت: در این تشکل، برای هر وزارتخانه کشور یک شورای تخصصی راه‌اندازی می‌شود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1394 تحت عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب و همچنین استقبال رئیس جمهور و مجموعه دولت از فکر و ایده‌های مردمی، شوراهای تخصصی وزارتخانه‌ای در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به منظور کمک فکری به مسئولان کشور تشکیل می‌شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد زیادی با شغل‌های متعدد در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فعال هستند، این افراد متناسب با شغل‌های خود در شورای هر وزارتخانه فعالیت خواهند کرد؛ همچنین از نخبگان و دانشگاهیان برای حضور در این شوراها دعوت خواهد شد.
 
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شورای هماهنگی وزارتخانه‌ای، مسایل و مشکلات بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای موجود شناسایی و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: خروجی این شوراها تدوین برنامه‌های راهبردی جهت ارائه به دولت خواهد بود.
 
کیهانیان تاکید کرد: هدف ما نخبه‌گرایی و ایده‌پردازی است و می‌خواهیم کمک حال نظام و دولت باشیم.
 
وی تصریح کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به دنبال جریان‌سازی و موج‌سواری نیست بلکه به دنبال برنامه‌سازی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های مردمی برای توسعه کشور است.
 
"غلامرضا فرج‌نیا" عضو شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه مهمترین اصل در کار جمعی همدل بودن است، گفت: اگر مردم از حقوق شهروندی و اجتماعی خود اطلاعات کاملی داشته باشند جامعه ما به یک جامعه پویا تبدیل خواهد شد.
 
وی اظهارداشت: جامعه‌ای که مردم آن با حق و حقوق خود آشنا باشند رشد و توسعه پیدا می کند و درجا نمی زند.
 
مسئول هماهنگی شهرستان های استان تهران جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: فعالیت حزبی باعث می‌شود که افراد با حق و حقوق خود بیشتر آشنا باشند همانطور که می‌بینیم امروز سیاسیون اولین کسانی هستند که به حقوق خود آشنا هستند و از آن دفاع می‌کنند.
 
فرج‌نیا تاکید کرد: باید با مشارکت در کار حزبی در جهت رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
 
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی منتظر عضو شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز در این نشست ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) گفت: بیشترین احادیث صحیح، واقعی و درست در جامعه از امام صادق(ع) است.
 
وی با اشاره به شرایط جامعه در زمان امام صادق(ع) اظهارداشت: ایشان در آن زمان یک قشر علمی تربیت کردند چرا که با جامعه جاهل نمی‌توانستند به جایی برسند و به دلیل نداشتن "آدم حکومتی" نتوانستند حکومت اسلامی را تشکیل دهند؛ در حال حاضر نیز برخی در توهم هستند و خود را آدم حکومتی می‌دانند.
 
حسینی منتظر به توافق برجام و روندی که توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای طی شده است اشاره کرد و افزود: مذاکره در اسلام سابقه داشته و اولین مذاکره را پیامبر (ص) با صلح حدیبیه انجام دادند که آن زمان نیز کسانی همچون عمر دلواپس مذاکرات بودند و این روزها نیز با برخی دلواپسی‌ها در جامعه مواجه هستیم.
 
عضو شورای راهبردی جمعبت حامیان انقلاب اسلامی همچنین به علل شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی کاری ضروری و درست بود و باید انجام می‌شد و اکنون نیز نیاز به حمایت هرچه بیشتر دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.