خنثی شدن دو حمله انتحاری گروه تکفیری صهیونیستی داعش در الرمادی عراق

دو عملیات انتحاری عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش در استان الرمادی خنثی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  منابع عراقی اعلام کردند نیروهای مسلح عراقی امروز موفق شدند دو حمله انتحاری با خودرو بمب گذاری شده ازسوی گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهرستان و سد حدیثه در غرب الرمادی و جاده مواصلاتی حدیثه به بیجی واقع در شمال تکریت را ناکام گذارند و دهها تن از تروریستها را در این دو منطقه به هلاکت برسانند .

در همین ارتباط وزارت دفاع عراق با تایید این خبر افزود در رویارویی نیروهای عراقی با انتحاری های تروریستی داعش در الرمادی دستکم 20 تروریست کشته شدند .

فرماندهی عملیات مشترک عراق خاطر نشان کرده است سه تروریست انتحاری که تلاش داشتند عملیات تروریستی انتحاری در الرمادی اجرا کنند به دست نیروهای عراقی هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند .

همچنین پنج دستگاه خودرو بمب گذاری شده که قرار بود از آنها برای اجرای عملیات انتحاری استفاده شود، در جاده مواصلاتی حدیثه به بیجی در شمال تکریت منهدم شدند .

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان سعودی«واس» از بغداد ،در همین ارتباط یک منبع امنیتی عراقی در استان نینوا اعلام کردند در بمباران مواضع نیروهای گروه تکفیری صهیونیستی داعش نزدیک منطقه الکویر در شرق موصل از سوی هواپیماهای ائتلاف بین المللی، دستکم 40 تروریست داعشی کشته و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار