زنجان؛

دستورالعمل صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب

مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان از صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب طبق رعایت مقررات نسبت به صید ماهی با قلاب در رودخانه و آب های داخلی کشور به استثناء استان های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛محمدپور گفت: دستورالعمل صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب طبق رعایت مقررات در رودخانه و آب های داخلی کشور در سال 94 به استثناء استان های گیلان، مازندران و گلستان اعلام گردید و شروع فصل صید از تاریخ صدور این دستورالعمل لغایت پایان دی ماه تعیین می گردد.

وی در خصوص مدت اعتبار پروانه افزود: اعتبار پروانه صادره از تاریخ صدور به مدت یک ماه می باشد و پس از پایان تاریخ اعتبار، متقاضیان باید مجددا پروانه خریداری نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان گفت: بهای پروانه صید ماهی با قلاب پنجاه هزار ریال است که در مقابل ارائه رسید بانکی، به نام صیاد صادر می شود.

قربانعلی محمدپور همچنین افزود: تعداد مجاز صید روزانه 10 قطعه ماهی به ازای هر پروانه می باشد و صید قزل آلای خال قرمز با این پروانه و صید در رودخانه های حفاظت شده و قسمت هایی که از طرف سازمان آب منطقه ای ممنوع اعلام گردیده است مجاز نمی باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اظهار کرد:دور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی و غیره در دفا تر پستی سراسر استان برابر قرارداد منعقده و تفاهم نامه به عمل آمده با اداره کل پست استان زنجان انجام می پذیرد و متقاضیان با مراجعه به دفاتر پست نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز شکار پرنده (بلدرچین) اقدام نمایند.

انتهای پیام/س




برچسب ها: دستوالعمل ، ماهی ، قلاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.