مهاباد؛

آغاز راهپیمایی روزقدس درمهاباد

مردم انقلابی مهاباد از دقایقی پیش به خیابانها آمده اند تا امسال هم حضورخود را در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان نشان دهند.

آغاز راهپیمایی روزقدس درمهابادبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مردم هميشه درصحنه این شهرستان،اعم از زن و مرد و پیر و جوان ، بازاری وکارمند ، دانشگاهی و دانش آموز امروز به خیابانها آمده ا ندتا فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمریکا را رساتر از هرسال سر دهند و از مردم مظلوم فلسطين حمايت کنند.

اقشارمختلف مردم آگاه و انقلابي مهاباد امروزآمده اندتا با حضور پرشور خوددر راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي بنيانگذارکبیرجمهوري اسلامي ایران حضرت امام خمینی(رض)، در برابر مستكبرين جهان بخصوص رژيم غاصب صهیونیستی فرياد آزاديخواهي سردهند و برحمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کنند.

حضورپرشور وگسترده طبقات مختلف مردم مهاباد در راهپيمايي روز جهانی قدس بیانگر پيروي آنان از رهنمودهاي خيرخواهانه و خردمندانه امام راحل(ره) براي آزادي قدس شريف از چنگال اسرائيل غاصب است.

روزجهاني قدس در جهان معاصر منشاء حركت وحدت آفرين درجهان اسلام شده است حركتي كه امروزصداي مسلمانان مظلوم فلسطين را به گوش آزاديخواهان جهان مي رساند و جنايات و ددمنشي غاصبان صهيونستي را در سراسر عالم افشا مي كند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: راهپیمایی ، قدس ، درمهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.