اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین تا مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15

احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین و مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده منطقه 4 در بزگراه شهید زین‌الدین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از احداث هفتاد و هفتمین پل عابر پیاده منطقه در بزرگراه شهید زین‌الدین خبر داد.

مهدی اناری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ضریب ایمنی تردد عابرین پیاده، پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین‌الدین مقابل بوستان ساحل با مشخصه سازه اسکلت فلزی و به طول 45 متر ، در رفیوژ میانی زیر پل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به احداث هفتاد و ششمین پل عابر منطقه 4 در بلوار عباسپور جنب غربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تصریح کرد: سازه این پول بطول 35 متر و نصب نرده به طول 150 متر در رفیوژ میانی زیر پل نیز انجام گرفته است.

اناری گفت: همچنین پهلوگاه ایستگاه اتوبوس در بلوار شهید عباسپور به منظور افزایش ایمنی معبر و روان‌سازی ترافیک عبوری احداث خواهد شد.
از احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین تا مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15
مناسب سازی معابر معلولین و جانبازان منطقه 9

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 گفت: به منظور تکریم جانبازان و معلولان معابر سطح منطقه مناسب سازی شد.

سید مجید  غمخوار معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: به منظور تکریم معلولان و جانبازان و ایجاد بستر مناسب جهت تردد آنان، اداره عمران این منطقه نسبت به عملیات مناسب سازی معابر در سطح محدوده اقدام کرد. لذا طی عملیات عمرانی در سطح محدوده ناحیه 1 در بوستان هاشمی و فضای سبز اطراف آن به متراژ 10 هزار و 475 متر مربع پیاده رو سازی و 2 هزار و 155 متر طول جدول بندی و در محدوده ناحیه 2 در بزرگراه فتح حدفاصل خیابان عبداللهی تا خیابان طالقانی به متراژ هزار و 463 متر مربع پیاده رو سازی و همچنین 136 متر طول جدول بندی صورت گرفت.

گفتنی است؛این معاونت جهت رفاه حال معلولان و جانبازان نسبت به شناسایی، نیاز سنجی و امکان سنجی جهت استفاده راحت این بخش از اقشار جامعه از ساختمانهای اداری موجود در سطح منطقه اقدام کرد.

مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15 در راستای رفاه حال شهروندان از جدول بندی و پیاده رو سازی معابر سطح منطقه  خبر داد.

علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: جدول بندی معابر منطقه به منظور جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی به میزان 4160 متر طول در ناحیه یک، 1442 متر طول در ناحیه دو، 1423 متر طول در ناحیه چهار، 2448 متر طول در ناحیه شش، 125 متر طول در ناحیه هفت و 480  متر طول در ناحیه هشت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای 1275 متر مربع پیاده رو سازی و 10 هزار متر طول جدول در راستای حفظ و نگهداشت شهر و تسهیل در عبور عابران افزود: معابر پیاده منطقه با هدف بهبود منظر شهری و افزایش مقاومت لایه‌های زیر سازی و بهداشت معابر از نظر زیست محیطی مرمت می‌شود.

حلاجیان گفت: در این راستا 400 متر مربع پیاده رو سازی در معابر ناحیه یک، 40 متر در مربع در ناحیه دو، 120  متر مربع در ناحیه شش، 418 متر مربع در ناحیه هفت و 297 متر مربع در ناحیه هشت اجرا می‌شود.

از احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین تا مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار