ارومیه؛

اعتبارات 228 نفر از مشاغل خانگی در آذربایجان غربی

مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از بهره‌مندی 228 نفر از اعتبارات مشاغل خانگی در آذربایجان غربی در سال جاری خبر داد.

اعتبارات228 نفر از مشاغل خانگی در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صادق آهنگری با اشاره به تعداد افرادی که امسال از اعتبارات مشاغل خانگی بهره‌مند شده‌اند، از بهره‌مندی 228 نفر از اعتبارات مشاغل خانگی در آذربایجان غربی در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اعتباری که برای این تعداد از افراد جویای کار که با مشاغل خانگی صاحب کار شده‌اند، تصریح کرد: امسال 8 میلیارد و 690 میلیون تومان برای افرادی که درخواست تسهیلات برای مشاغل خانگی داده بودند اعتبار پرداخت شده است.

مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه طی سال گذشته، افزود: سال گذشته یک هزار و 515 نفر از تسهیلات مشاغل خانگی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: سال گذشته 13 میلیارد و 400 میلیون تومان برای مشاغل خانگی استان در نظر گرفته شده بود که بخشی از طرح‌ها به دلیل در دست بررسی بودن امسال بررسی و تسهیلات برای انها پرداخت شده است.

وی با اشاره به شرایط واگذاری این تسهیلات، تصریح کرد: تسهیلات در قالب وامهایی به میزان 4 میلیون تومان است که با بهره 22 درصد به افراد جویای کار که در تلاش برای ایجاد مشاغل خانگی هستند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مشاغل ، آفرینی ، اشتغال ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.