دوربین پاناسونیک با دنیای عکاسی متفاوت

دوربین عکاسی لومیکس FZ300 از قابلیت سوپرزوم بهره می‌برد و در مقابل رطوبت مقاوم است.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید در زمینه دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای، مطرح ترین کمپانی ها نیکون و کنون باشند، اما شرکت های دیگری نیز در این زمینه فعال هستند که هر ساله با معرفی دوربین هایی با کیفیت های بالا و رقابت پذیر، سهمی از این بازار به خود اختصاص دهند. پاناسونیک یکی از این شرکت هاست که چندین سال است در حوزه دوربین های عکاسی دیجیتال فعالیت می کند و به تازگي از دوربین جدید خود با نام FZ300 رونمایی کرد.


کیفیت 4K دوربین پاناسونیک با دنیای متفاوت عکاسی

دوربین عکاسی لومیکس FZ300 با بهره گيري از قابلیت سوپرزوم، در مقابل ترشح آب‌های سطحی مقاوم است. با این حال لنز اپتیکال این محصول توانایی بزرگ‌نمایی ۲۴ برابر را دارا است. بدون شک جذابیت دوربین لومیکس FZ300،قابلیت فیلم‌برداری آن بوده و ین دوربین قادر است در رزولوشن ۴K و با نرخ ۲۴ یا ۳۰ فریم در ثانیه فيلم برداري كند.

کیفیت 4K دوربین پاناسونیک با دنیای متفاوت عکاسی

دوربین لومیکس FZ300 به یک سنسور ۱۲.۱ مگا پیکسلی با دیافراگم عریض f/2.8 از نوع MOS مجهز شده تا امکان خلق تصاویر عمیق که در آن‌ها پس زمینه به خوبی از سوژه عکاسی جدا می‌شود، میسر گردد. این دوربین همچنین دارای موتور پردازش تصویر به کار رفته در مدل GX8 است تا عکس‌برداری در محیط‌های داخلی و زیر نور مصنوعی را بهبود بخشد.

کیفیت 4K دوربین پاناسونیک با دنیای متفاوت عکاسی

لنز ۲۵-۶۰۰ میلی‌متری این دوربین از نوع Leica DC-Vario Elmar بوده و قدرت زوم اپتیکال ۲۴ برابر را در اختیارتان می‌گذارد البته به کار گیری این لنز پیشینه ایزو را همچنین به ۶۴۰۰ افزایش داده است. به گفته شرکت سازنده، لومیکس FZ300 از ماه‌های پایانی سال جاری با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار