عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

آینده روشن اقتصاد در پی آزاد شدن پول‌های بلوکه شده

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اگر توافقنامه اجرا شود و طرفین به تعهدات خود عمل کنند پول‌های بلوکه شده مملکت آزاد می‌شود، شرکت‌های صنعتی و تجاری مراودات خود را گسترده می‌کنند.

ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی خبرهای اعلام شده قرار است کلیه تحریم‌های اقتصادی روز اجرای توافقنامه لغو شود ولی در حال حاضر با اجرا نشدن نهایی توافقنامه نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در خصوص وضعیت اقتصادی کرد.

وی گفت: اگر توافقنامه اجرا شود و طرفین به تعهدات خود عمل کنند پول‌های بلوکه شده مملکت آزاد می‌شود، شرکت‌های صنعتی و تجاری مراودات خود را گسترده می‌کنند و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در کشور انجام می‌گیرد و قطعا در اقتصاد تحولات اساسی ایجاد می‌شود.

موسوی گفت: یکی از سخت‌ترین تحریم‌ها، تحریم سیستم بانکی بود که سرمایه‌گذاران، واردکنندگان و صادرکنندگان را دچار مشکل کرده بود و امید است با رفع تحریم‌ها مشکلات بانکی کشور برطرف گردد.

وی تأکید کرد: لازم است بحث هسته‌ای کمی پخته‌تر شود، مسائل حقوقی آن برطرف گردد سپس مجلس طی رایزنی‌هایی برنامه‌های خود را در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار